| Dfghhghu a întrebat:

La scoala sunt intr-o situatie proasta acum la sfarsit de an. La scoala sunt un elev bun, am note de 8, 9 si 10 dar, am o mare problema. La matematica nu ma pricep de loc, pe primul semestru am fost in situatie de corijenta dar doamna a vrut sa ma treaca, doamna noastra nu trece notele in catalog decat la sfarsit de semestru adica toate notele noastre nu se trec in catalog imediat cum le-am luat dar sa revenim. Acum la sfarsit de an imi este foarte frica sa nu raman corijent, an luat 3 in lucrare si 2 in teza... nu le-a trec in catalog inca si la ora sunt un elev cuminte, adica nu deranjez ora. Sunt clasa a VI-a si vreau sa va stiu ce ar trebui sa fac? Vreau sfaturi serioase. Multumesc

Răspuns Câştigător
| ELlYUtZa a răspuns:

Aoleu, stiu prin ce treci. Si eu cand eram in clasa a VI-a luasem 3 in lucrare si 4 in teza. A fost oribil, nu stiam ce sa fac. Da am trecut anul cu brio. In clasa a VII-a mergeam tot mai prost cu matematica, asa ca mi-am rugat parintii sa ma de-a la pregatire, o data pe saptamana, ca sa pot sa ma ridic cat de cat ca urmau tezele iar in clasa aVIII-a examenele si simularile. Cel mai bun sfat pe care ti-l pot da, este sa iti rogi parintii sa te de-a la pregatire ca sa poti intelege lectiile si sa fi pregatit in clasa aVII-a si clasa aVIII-a pentru ca este foarte greu. Daca spui ca pe primul semestru nu te-a lasat corigent, sunt sigura ca nici pe al doilea nu te va lasa. Dar tu, poti sa inveti ultimele lectii pe care le-a predat si sa o rogi sa te lase sa iti maresti cumva nota din teza sau din lucrare.
P.s->Sper ca ti-am fost de ajutor.
Bafta!

| Dfghhghu explică (pentru ELlYUtZa):

Multumesc pentru sfat! Marti a zis ca ne da lucrare la algebra din ultimu capitol (numere intregi) pe care l-am inteles car de cat, acum sa vad ce exercitii ne da, dar inca imi este frica deoarece marti a spus ce medii ne ies la fiecare copil. Oricum multumesc pentru ajutor si incurajare, apreciez

| ELlYUtZa a răspuns (pentru Dfghhghu):