| Dfghhghu a întrebat:

La scoala sunt intr-o situatie proasta acum la sfarsit de an. La scoala sunt un elev bun, am note de 8, 9 si 10 dar, am o mare problema. La matematica nu ma pricep de loc, pe primul semestru am fost in situatie de corijenta dar doamna a vrut sa ma treaca, doamna noastra nu trece notele in catalog decat la sfarsit de semestru adica toate notele noastre nu se trec in catalog imediat cum le-am luat dar sa revenim. Acum la sfarsit de an imi este foarte frica sa nu raman corijent, an luat 3 in lucrare si 2 in teza... nu le-a trec in catalog inca si la ora sunt un elev cuminte, adica nu deranjez ora. Sunt clasa a VI-a si vreau sa va stiu ce ar trebui sa fac? Vreau sfaturi serioase. Multumesc

Răspuns Câştigător
| ELlYUtZa a răspuns:

Aoleu, stiu prin ce treci. Si eu cand eram in clasa a VI-a luasem 3 in lucrare si 4 in teza. A fost oribil, nu stiam ce sa fac. Da am trecut anul cu brio. In clasa a VII-a mergeam tot mai prost cu matematica, asa ca mi-am rugat parintii sa ma de-a la pregatire, o data pe saptamana, ca sa pot sa ma ridic cat de cat ca urmau tezele iar in clasa aVIII-a examenele si simularile. Cel mai bun sfat pe care ti-l pot da, este sa iti rogi parintii sa te de-a la pregatire ca sa poti intelege lectiile si sa fi pregatit in clasa aVII-a si clasa aVIII-a pentru ca este foarte greu. Daca spui ca pe primul semestru nu te-a lasat corigent, sunt sigura ca nici pe al doilea nu te va lasa. Dar tu, poti sa inveti ultimele lectii pe care le-a predat si sa o rogi sa te lase sa iti maresti cumva nota din teza sau din lucrare.
P.s->Sper ca ti-am fost de ajutor.
Bafta!

| Dfghhghu explică (pentru ELlYUtZa):

Multumesc pentru sfat! Marti a zis ca ne da lucrare la algebra din ultimu capitol (numere intregi) pe care l-am inteles car de cat, acum sa vad ce exercitii ne da, dar inca imi este frica deoarece marti a spus ce medii ne ies la fiecare copil. Oricum multumesc pentru ajutor si incurajare, apreciez

| ELlYUtZa a răspuns (pentru Dfghhghu):

Bafta multa la test! Sigur o sa iei nota mare!

| raMLesS a răspuns (pentru ELlYUtZa):

"mi-am rugat parintii sa ma de-a la pregatire", trebuia sa te "de-a" sa faci si la romana meditatii rolling on the floor
"sa fi pregatit in clasa aVII-a si clasa aVIII-a pentru ca este foarte greu"
Daca matematica de clasa 7-a si a 8-a sunt grele, aia de liceu cum o sa fie?
Si nu, nu e deloc greu, la geometrie din cate stiu e putin mai greut, mai ales in clasa 8-a cand ai de invatat multe formule, in rest e aproape floare la ureche.
E prea simpla matematica de clasa 6-a.

| ELlYUtZa a răspuns (pentru raMLesS):

Ce repede critici pe altii. Stai linistit/a ca stiu sa scriu, numai ca am autocorectorul si mi se schimba unele cuvinte, si n-am ce face. Lasa-ma tu pe mine si vezi-ti de ale tale, deoarece i-am dat un sfat sau nici asa numai avem voie in anul 2018, ca repede vin altii si te critica.
P.s->si nu stiu ca sa iti spun dar inainte de a publica un raspuns pe TPU, se corecteaza unele cuvinte. Altii sunt mai rau, si nu-i vedeti. Da, in clasa a VII-a si a VIII-a, matematica este grea, mai ales daca nu o cunosti. Cum ai spus si tu, trebuiesc invatate formulele cat la geometrie cat si la algebra ca sa poti rezolva problemele.
Imi fine, nu am chef de contraziceri. O seara placuta.

4 răspunsuri: