| Valentin200202 a întrebat:

Salut,TPU! Sunt clasa a 8-a si as vrea sa stiu cateva pareri despre urmatoarele licee cu profil mate-info: Tudor Vianu, Spiru Haret, Sincai si Cantemir Voda. Daca aveti si alte licee(tot cu profil mate-info) cu media de admitere peste 9, puteti sa imi spuneti si despre ele. As dori sa stiu cum sunt elevii si profesorii din acele licee pe care le veti mentiona, plus pareri pro si contra.

Răspuns Câştigător
| Deaad a răspuns:

In Tudor Vianu,contrar opiniei publice, outsideri-lor, cum vrei sa le spui, nu este asa de greu cum se vehiculeaza.
Daca inveti in fiecare zi, te descurci foarte bine dar trebuie sa fii sigur ca iti place matematica si fizica si ca te descurci la ele.

1. Elevii nu sunt batausi si bullys, n-am intalnit niciodata.Toti sunt de treaba cu tine, cel putin din curtea scolii.
2.In Vianu ai 70% sanse sa te apuci de fumat, fiind tot liceul o imensa soba.
3.Profesorii sunt in general niste retardati dar sunt unii foarte de treaba,mai putini.

Cand e vorba de licee "de fite" cum se spune,sa nu crezi niciodata outsiderii,"ca au auzit ei de la rude sau nu stiu cine".
Nu e adevarat ca nu poti trece clasa daca nu faci meditatii.
Ti-am spus,nu e greu si daca inveti macar in fiecare weekend ai medie de trecere.
Daca inveti in fiecare zi cate putin, ai bursa.

De asemenea, nu e cel mai special liceu.
Din contra, e un liceu normal.
Sa tii mine ca toate liceele de top, sunt de fapt aceleasi ca alea unde intri cu medie mai mica.

| Valentin200202 explică (pentru Deaad):