| Shuka a întrebat:

Sunt din Bucuresti si trec clasa a 9 a si as vrea si eu sa stiu cam cum este pe profil mate-info la urmatoarele licee: Caragiale, Mihai Viteazul, Cantemir Voda, Hasdeu, Spiru Haret, Matei Basarab, Cuza, Ion Creanga, Lazar. Mie, in general nu imi place matematica, dar am auzit de la colegi ca daca merg pe profil mate-info o sa am un viitor mai bun si o meserie buna, in comparatie cu celelalte profiluri. Cei care sunt sau au fost elevii acestor licee, va rog sa-mi spuneti si mie cum este in general: e greu, e obositor? Sunt foarte nedumerita in legatura cu alegerea mea...Multumesc!

7 răspunsuri:
| Skeez a răspuns:

Sunt exact in aceeasi situatie...
Trebuie sa dau examenele si nici nu stiu la ce liceu vr sa merg.

Am decis sa merg pe mana catorva prieteni care sunt la licee pe profil mate-info si care mi-au spus ca daca nu imi place matematica mai bine nu ma duc pentru ca se va da 100% BAC la mate si acolo nu stiu daca o sa te descurciwinking

Succeswinking

| Shuka explică (pentru Skeez):

Pai si daca nu ma duc pe mate-info pe ce sa ma duc, pe stiinte ale naturii..ca sa devin medic? pe filologie ca sa dau teza la latina? straight face pe stiinte sociale? Chiar nu stiu! HELP!

| Skeez a răspuns (pentru Shuka):

Orice profil are o parte nasoala...
N-ai cum sa gasesti profilul perfect in care sa dai BAC la ce iti place si sa aiba materiile la care te pricepi.
Dar ideea e ca daca faci filologie nu te faci in viata neaparat profesoara sau avocata, nici daca faci stiinte ale naturii nu te faci medic/ veterinar etc.
Poti face mate-info si apoi facultatea de avocatura si te faci mai stiu eu ce.
Tu incearca sa alegi un profil la care stii ca vei,, supravietui,,
Si eu am problema asta in orice caz si trebuie sa aleg intre mate si latina straight face

| Shuka explică (pentru Skeez):

Daca te pricepi la mate te poti duce pe mate-info altfel...nu prea cred ca rezisti

| Skeez a răspuns (pentru Shuka):