Întrebare recomandată | Ralutzyy a întrebat:

Salut tuturor! Am o problema URIASA!
Deci, totul a inceput dupa vacanta de iarna cand la scoala am inceput sa iau note mai mici la limba romana. Tin sa precizez ca sunt in clasa a 6-a si cea mai mica nota a mea este 7 ( pana ieri), sunt o eleva destul de buna, si in fiecare an am fost premianta. In februarie am fost in Franta la tatal meu. E adevarat, am fost in timpul scolii, dar trebuia sa merg sa-l vad caci el lucreaza acolo si il vad extrem de rar. Ei bine, acolo am o verisoara care este deodata cu mine si am mers intr-o zi cu ea la scoala. Mi-a placut extrem de mult, acolo nu e acelasi stres de aici si profesorii se poarta de 1000 de ori mai frumos ca aici.
Dar totusi, asta a trecut dar alta problema s-a ivit ieri. La scoala, la romana am o profesoara urata de toti elevii, cea mai severa si rea profesoara dintre toate. M-a ascultat la tabla, am gresit un doua-trei chestii, si PAC, 2 in catalog! Azi n-am mai mers la scoala, si ieri am plans toata ziua fiind mai stresata ca niciodata! Nu stiu ce sa fac. Nu pot sa invat asa de mult, asa de repede! Nu sunt perfecta! Nu voi fii niciodata! Adica, de ce noi elevii trebuie sa fim brilianti la toat materiile, dar profesorii doar la una? De ce in loc de diriginte nu este un profesor care se ocupa doar de acea clasa, predand toate materiile de unul singur? Acum ma bate gandul sa ma mut in Franta! Dar stiu ca parintii mei nu m-ar intelege!
Va rog din tot sufletul sa ma ajutati, sa-mi dati un sfat! Ce sa fac? Cum sa le spun? Memei mele i-am spus ieri de toata chestia asta, si s-a enervat, neintelegandu-ma! Nestiind prin ce trec!

Va rog din tot sufletul meu sa ma ajutati!

9 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Daca pleci in Franta du-te cu parintii, iar ei te vor batea la cap pana la 18 ani cu studiile pentru ca nu inteleg ca nu orice copil e in stare sa invete ca marii fizicieni ai lumii. Oricine se descurca in viata cu sau fara scoala.

| ClaraLove a răspuns: