| raduspace10 a întrebat:

Salut tuturor, am si eu o problema. Sunt student in Anglia, momentan in anul 1. Am un card de student pe numele meu si intampin urmatoarea problema: In UK, o proportie foarte mare din plati se face cu cardul. In Romania eram obisnuit sa mai imi pun bani "la saltea" de care ai mei sa nu stie nimic si din care puteam sa fac orice ( ma refer la "tampenii", ca la chestii normale de obicei imi dadeau cat aveam nevoie ). Avand card, exista o problema: extras de cont. Iarna asta nu s-au uitat, dar nu am siguranta ca la vara cand ma intorc in tara nu imi cer un astfel de extras. Si pe extrasele astea de la banca la care am cont scrie cati bani ai cheltuit si unde. Si nu am chef sa apara chestii de genu 30 de lire in nu stiu ce bar etc sau si mai "tare" 100 lire scoase din bancomat. Ca ar fi ceva gen la ce iti trebuie atata cash? Cum sa fac sa justific mai mult cash? Naiba, in Romania facusem 2500 lei la saltea, faceam si 300 lei pe luna, de care habar n-au si in Anglia abia daca pot pune in stilul asta 20 maxim 30 lire pe luna... si e foarte enervant, ca in Anglia pot sa pun mult mai mult, ca sunt cheltuieli mai mari si mna, am mai mult pe mana ca in Romania.

5 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Experiente de trait in GB pe la cluburi cu bautura si droguri, englezoaicele se lasa usor duse pe pulá dupa ce le dai ceva de baut, tigani printre oameni dar foarte cumsecade din cate am vazut indieni, pakistanezi, africani. Vezi ce faci, ideal ar fi sa muncesti pe carca ta sa iti faci bani si sa zici ca te lafai in ei.

| Violleta2022 a răspuns:

Nu am inteles pana la urma, care-i intrebarea ta?

Un sfat: nu vrei sa folosesti cardul, scoate cash si foloseste-l!
Sincer, nu vad nici o relevaata a povestiirii tale detaliate, cu banii de la saltea si restul.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai frate ești în Anglia, te ai dus acolo pentru experienta nu sa stai închis în facultate. Ar trebui sa le explici asta

| raduspace10 explică (pentru suntserios):