| Patrick20061997 a întrebat:

Salutare TPU am fost la un service GSM am un Allview P9 Energi am fost că să îmi schimbe display și când mi la montat mi-a stricat banda care unește displayul de butoanele back și restul am fost de 2 ori i-am spus românește că să mi-l repare ori îmi dă banii înapoi pe telefon ce ei mi l-au sticat și tot mă Amanda până miercuri ce sa fac? Să îl las săi spun să îmi de-a banii sau să-i dau in judecată la protecția consumatorului?

2 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Nu stiu cum e la service-ul la care ai apelat, dar sunt si service-uri care precizeaza clar ca nu-si asuma responsabilitatea pentru defectiunile aparute in cursul repararii. Cam asa sunt majoritatea.

In cazul tau cel mai bine ar fi sa-l lasi sa-l faca ei.
Cat despre judecata si protectia consumatorului e doar pierdere de timp. Nu vei putea demonstra ca aceea defectiune a aparut datorita lor.

| Patrick20061997 explică (pentru OldSoul):

Ba da am și martori și în plus când i-am dus telefonul mergea foarte bine și când l-am luat de la el nu mai mergea la fel și am și factura de la el