| FlyingSparkle a întrebat:

Sunt o eleva silitoare si mereu iau note mai mari de 9. dar azi la teza de la mate nu stiu unde mi-a fost gandul si am gresit la 2 din 4 probleme, cred ca o sa iau nota 7 cel mult, maxim 8. si ma simt extrem de rau. am devenit speriata de geometrie, daca ma puteti crede, desi profesoara e draguta, de la un timp parca are ceva cu mine, nu ma refer la teza. cum as putea sa nu ma mai simt rau pentru ca o sa iau o nota proasta? mereu cand fac ceva ce imi place, imi aduc aminte ca voi lua o nota proasta, si iar ma simt rau, poate chiar cad in depresie, ceea ce e stupid. va rog sa ma ajutati! sad

6 răspunsuri:
IMPERIA
| IMPERIA a răspuns:

Bună @FlyingSparkle! Numai cine nu muncește nu greșește. Cel mai important lucru este că ți-ai dat seama unde ai greșit și că perseverezi în continuare. Ține minte, înveți pentru tine, nu pentru alții sau pentru note, iar ce ai în cap nu-ți poate lua nimeni!
Să ai o zi cu zâmbet!

| misterioaѕa a răspuns:

Buna.
Si eu sunt o eleva silitoare si am fost in fiecare an sefa clasei.
In ceea ce priveste tezele am luat 9 si 10, dar la un test am luat si eu 8 si m-am simtit la fel ca tine.
Totusi trebuie sa-ti dai seama ca nu pierzi nimic daca iei o nota mai mica(nu o poti numi nota proastahee heefindca ai note mari si chiar de iei mai mica cu un punct tot medie mare aibig grin
Pa, pa.

| 女明DongRi a răspuns:

Te inteleg ca vrei sa fii cea mai buna, sa nu lasi pe altii sa te ia inainte la invatatura, dar niciodata sa nu te consideri perfecta, si ca nu poti gresi niciodata. Stai linistita, nu se sfarseste lumea de la un 7 sau 8. Daca iei notele astea sa te gandesti ca nu esti singura care le-a luat. poti sa o rogi pe profa sa te mai asculte pentru ca media sa-ti iasa 9, pentru ca 10 n-are cum sa-ti dea. Si app nu mai gandi pesimist, e o nota pana la urma, important e ce ai in cap, nu intr-un catalog, care cu anii se va degradahappy. Baftahappy

| iTami a răspuns: