anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt slab rau la mate. Culmea, is a 12a la mate info. Profa numai azi m-a scos de 3-4 ori la tabla, chiar daca stia ca nu stiu. Si asa a fost toata saptamana. M-a facut sa ma simt ca un rahat, iar dupa si colegii rad de mine. Credeti-ma ca azi cand iar m-a strigat si mi-a zis sa trec la tabla, eram plin de nervi si ură. Cred ca si asta e un tip de bulling.

4 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

Cum e posibil să fii la un profil de mate-info, clasa 12 și să nu înveți?
Profesoara ta nu te scoate degeaba la tablă, ea își dorește ca tu să depui un minim de efort și să înveți.
Nu îți mai plânge de milă și încearcă să îți ridici notele.

| AC4S4 a răspuns:

Te scoate la tabla ca sa iti arate ca nu stii, sa iti dea un semnal de alarma ca trebuie sa te pui pe invatat, pentru ca ai un examen in fata.
Sunt profesori care ii menajeaza pe elevii slabi. Le dau note din burta doar sa treaca. Acei elevi intra in bac si isi dau seama ca nu sunt in stare sa ia nici macar 4.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Vorbeste cu ea si spune-i, bai femeie, eu nu inteleg exercitiul x si exercitiul y. Puteti sa mai repetati odata? sau daca nu haideti sa intrebam elevii, cei ce nu au inteles, sa vedem cati ridica mana, si daca sunt indeajuns de multi, haideti sa reluam lectia respectiva.

| TheCrusader a răspuns:

Nu ii face placere nici lui. Vrea doar "Doamne auta" sa vada ca sti vreun exercitiu ca sa iti puna nota sa treci. Cand eram eu in clasa a 12-a, proful scotea mereu pe cei slabi la tabla ca sa le dea timp sa invete sa nu ramana repetenti (sau sa se prezinte la bac fara ceva in cap).