| AvalohAlyn a întrebat:

Un timid,cuminte si linistit ca mine are reusite in viata? Imi place religia, fotbalul si muzica.Am 18 ani, sunt elev.

13 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Reușită are orice om care are încredere în el și este capabil să facă pasul de a merge înainte!
Pa, pa.

| mgtow a răspuns:

Depinde, cu femeile nu prea ci mai mult de suferit iar cu meseria daca te ti bine de ea va fi bine.

| Adry05 a răspuns:

Depinde de domeniul în care îţi alegi să lucrezi.

| Gregory a răspuns:

Salut! Vei avea parte de reușite în viața dacă de fiecare dată îi vei cere, în primul rând, ajutorul lui Dumnezeu. Cu ajutorul lui orice este posibil! happy

| Trolli a răspuns:

Nu stiu de ce, dar am impresia ca nu esti timid. Mai mult iti faci reclama, deh fetele "suspina" dupa baieti timizi si sportivi. Faina reclama. laughing)

| oOSaritaOo a răspuns:

Oricine are o şansă în viaţă, totul depinde dacă tu o foloseşti sau nu.

| Mădă0611 a răspuns:

De ce nu? "If you want something you've never had, you must be willing to do something you've never done."
O sa fie momente in care o sa trebuiasca sa treci peste timiditate si o sa vezi ca n-a fost chiar asa rau cum probabil te-ai gandit, "Worrying is using your imagination to create something you don’t want" – Abraham Hicks
Sunt tot un citat big grin, cica sunt credibile.

| AvalohAlyn explică (pentru Mădă0611):

Mada ai fb sau id? Mi-l dai? pe privatlaughing

| Mădă0611 a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Ai gasit apa adanca si un bolovan mare si vrei sa faci ce ziceam. :-s

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Da dar trebuie sa ai si o doza de nebunie

| Predator30 a răspuns:

Ai sa vezi ca o sa te schimbe viata pe la 20-22 de ani, nu ai sa mai fi asa timid, si stai linistit ca este foarte bine acum la varsta ta ceea ce faci, succes si o zi faina!

| angus35 a răspuns:

Un cumintel ca tine are reusite in viata daca este disciplinat, muncitor, perseverent si cu bun simt. Bafta!

| mariukka a răspuns: