| lanadelrey15 a întrebat:

Voi cum va convingeti parintii sa lipsiti o zi de la scoala?

12 răspunsuri:
| MarianWLF a răspuns:

O sa vada absentele, nu iti recomand sa ii minti, doar sa ii convingi sa iti faca o scutire de mana.

| Violleta2022 a răspuns:

Nici nu am incercat.

| VoidEternal a răspuns:

Întrebi cum să minți? Pentru că altfel nu ii vei convinge.

Deal with your sh¹t, o să-ți prindă bine în viața, nu fugi cu coada intre picioare.

| Furnicuta000 a răspuns:

Acum cred ca e prea tarziu sa-ti raspund dar data viitoare poti sa le spui ca s-au suspendat orele din diverse motive (gen ca dau unii simulare pentru bac, a venit dezinsectia, e consiliu/sedinta etc). Asta merge daca stii ca parintii nu o sa sune la scoala sa verifice

| Standt a răspuns:

Nici nu m-am gandit sa lipsesc vreodata. Nu mai sunt elev.
De ce ai vrea sa lipsesti?

| lanadelrey15 explică (pentru Standt):

Trebuie sa fac o prezentare si am emotii, daca lipsesc maine se va uita pur si simplu profesoara peste proiectul meu digital si imi va da nota, deci va fi perfect daca lipsesc maine, plus ca nu am ore prea importante si nu sunt genul sa lipsesc des.

| Fatamuntilor a răspuns (pentru lanadelrey15):

E irelevant ce vrei tu!
chiar daca vei reusi sa iti convingi parintii, tot va trebui sa prezinti lucrarea a in alta zi! Casa nu mai zicem de absente care nu pot fi motivate.
Eu zic sa vorbesti cu profesooara, sa ii nu esti pregatit(a) si sa o rogi sa te amane pe alta zi! Ai sanse sa ai o noota mai mare si sa cresti in ochii ei!

| lanadelrey15 explică (pentru Fatamuntilor):

Nup, s-a mai intamplat si mi-a mers deci va fi ok, plus ca mereu pot scoate o fisa cu care imi pot motiva absentele, ultima data am folosit aceeasi metoda si am luat 10?‍♀️

| Fatamuntilor a răspuns (pentru lanadelrey15):

Nu uita ca ulciorul nu merge de multe ori la apa! Adica nu iti va merge la nesfarsit
In viata e bine sa fii corect. Poti fi sanctionat ca folosesti scutiri false.
Vei vedea ca te pacalesti pe tine.