| Mihaa22 a întrebat:

Cel mai probabil nu am ales corect categoria laughing
Buna.
Deci as vrea sa ma mut singura, gen sa am "casa mea".
Problema e ca nu stiu cum sa fac asta și la chirie nu e cel mai sigur și cum chiriile sunt scumpe nu mi-as permite.
Ca idee sunt studenta și asta ar fi prima mea casa, eu venind de la părinți teoretic.
Dar nu stiu sincer dacă merita sa-mi fac rate sa plătesc la nesfârșit pana fac fire albe in cap (am 22) dar nici fără casa nu pot sta.
Și sa îmi iau pe loc o casa/apartament nu e prea posibil ca am un salariu din care sincer îmi permit sa trăiesc doar luna respectiva laughing
Help ce sa fac?!

25 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Pentru inceput, inchiriaza un apartament cu o prietena si impartiti chiria, intertinerea si toate facturile casei la doua.
In felul asta iti va fi mai usor sa supravietuiesti dar nu-ti vor ramane bani sa strangi, ca sa-ti cumperi casa ta.

O alta varianta este sa-ti iei un job serios si sa continui sa locuiesti la parintii tai inca 3-5 ani, sa nu pleci in concedii si nicaieri, doar sa-ti cumperi numai strictul necesar, ca sa poti sa aduni bani pentru depozitul unei case, care va fi numai a ta.

O alta varianta este sa-ti gasesti un baiat si sa hotarati sa faceti o casa impreuna, punand atat tu cat si el, economiile voastre, ca avans la prima casa.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Nu stiu ce experienta ai, si in ce domeniu studiezi, dar cred ca un job in strainatate pe cativa ani ar fi mai ok, ca apoi sa vii cu bani de apartament in Romania.
Asta daca mai ai curaj sa vii in tara, dupa ce lucrezi intr-un loc civilizat.
Pentru perioada in care esti si studenta, un credit de locuinta ar fi prea mult. Plus ca se intinde pe 10-20 de ani, iar planurile se mai schimba in acest timp.

| relian a răspuns: