| alessia11 a întrebat:

Salutare la toti de pe forum sun un nou posesor de un mercedes C200 CDI. 2148cm3. 122cp an 2004 l-am luat in mai 2011 si prin ianuarie anul acesta, ma confrunt cu o problema nu mai trage peste 3000rpm. am fost la un Tester si mi-a zis ca e EGR, am schimbat EGR nou 1110 RON, dar tot asa se comporta, am mi-a fost la 2 testere si unu mi-a zis ca e motorasu de sub admisie si un senzor pe langa filtru de particule pe acolo iar alt tester a zis ca e Clapetele turbionare de sub admisie, trebuiesc curatate, vreau sa zic ca dimineata cand o pornesc se comporta ok trage perfect dar peste vreo 10 min asa iar nu mai trage si tot asa cand opresc motorul si pornesc iar merge 5 min pana incetinesc asa si dupa aia nu mai trage... nu stiu ce sa ma mai fac vreau sa aud niste pareri de ale voastre sa stiu ce sa fac. multumesc astept raspunsuri

9 răspunsuri:
| FPI a răspuns:

1. Mercedes C200 si motor de 2200? imposibil, mai departe mai mult ca sigur nu iti mai lucra turbo sau lucra da pana la o anumita turatie dupa asta nu mai face fata si rezolva problema cat de repede pentru ca la un prieten are Skoda Superb tot asa nu ii mai lucra peste 2500-3000 a mers cam o luna asa si turbo i-a bagat ulei pe admisie sa turat si a crapat blocu sau rupt bielele in concluzie investitie de 1800!

| FerLin a răspuns:

Problema asta am avut-o eu la masina de servici Mitsubishi Canter Fuso. Am inteles ca toate camioanele Canter facute nu mai retin in ce an aveau problema asta si nimeni nu stia exact care e cauza defectiunii. La fel si in cazul meu a schimbat EGR, turbine, computer de bord si tot degeaba
ce e drept, ajunsese sa cedeze mai greu. O puteam exploata maim mult pana sa mi se aprinda din nou Check Engine in bord si sa nu mai traga motorul.
O opream, stateam 2-3 minute si cand porneam mergea bine. Nu stiu nici acum care era problema, sper ca tu sa aflii.
Numai bine!

| Curca_Adrian_1982 a răspuns (pentru FerLin):

La un 3C13 - 2008 am revizionat sistemul de injecție la Bosch Ploiesti si nimic.Tot așa se comporta. Mai rămâne sa verific in alta parte rampa de înalte. Debitoarei nou si degeaba, turbina OK.

| florin223 a răspuns:

Dap
pai in principiu ar putea fi turbnina 90% zic eu ca asta este
Du-te la un mecanic sa o "testeze" adica sa o asculte

Turbina este setata sa porneasca cand masina trece undeva de 1800 si 2200 de ture. Difera de la masina la masina model la model

| tyty_1709 a răspuns:

Motorina din ROMANIA verifica catalizatorul baga la un plin un aditiv de curatat instalatia

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sa il cedezi site-ului... daca nu ti-l rezolva, macar nu o sa te mai enervezi cu masina

| YanisTamas a răspuns:

Ar trebui sa fie turbosuflanta si daca e din asta motorul tregae dar greu

| victor1988 a răspuns:

Debitmetru de aer este problema...am aceeasi problema.asta este problema acestor modele.eu l-am mai schimbat odata si m-a lasat iar

| Nicu_Anitoaie_1983 a răspuns:

Si eu am la firma un Mitsubishi Canter Fuso si am avut aceeasi problema doar ca am rezolvat-o prin schimbarea a doua injectoare si apoi am schimbat supapa EGR si acum masina merge perfect.