| H17 a întrebat:

Am nevoie de bani pentru a-mi plati consultatiile care ma ajuta sa ma pregatesc pentru medicina, insa parintii nu vor sa ma ajute. Cum sa procedez? Nu gasesc nicio solutie sad

Răspuns Câştigător
| AdelinaC a răspuns:

Se poate intra la medicina si daca nu ai bani de meditatii.Incepe prin a invata singura.Intra pe site-ul facultatii unde vrei sa dai si cauta bibliografia de examen. Apoi ia-ti cartile recomandate si incearca sa citesti din ele. Daca nu intelegi ceva vezi ca exista diverse grupuri pe facebook si pe google alcatuite din studenti sau viitori studenti la medicina care te pot lamuri daca ai vreo intrebare.Te pot ajuta si eu ca sunt studenta in anul 1 la medicina generala.

Iata cateva forumuri legate de medicina, unde poti pune diverse intrebari: imed, ssmb forum.

6 răspunsuri:
| pwp a răspuns:

Ai putea sa te angajezi. daca nu gasesti in Romania ai putea sa te duci la vara in alta tara si sa lucrezi pe litorar ca ospatar si castigi ffoarte bine happy

| Camelisa a răspuns:

De ce nu vor sa te ajute? e vorba de situatia financiara?

| H17 explică (pentru Camelisa):

Da, de situatia financiara e vorba. Nu am alte drepturi in afara de a invata si sa-i ajut pe ei la treaba in gospodarie. Dar cand vine vorba de nevoile mele, nu se discuta. Imi e aproape imposibil sa gasesc un job part time in timpul scolii sau unul part time in vacante, pentru ca nici asta nu imi dau voie sa fac.

| Camelisa a răspuns (pentru H17):

Inteleg,cred ca singura modalitate ar fi sa gasesti undeva, sa cauti.Iti dau dreptate in legatura cu un job part time, pentru ca intr-adevar se gaseste greu(asa am auzit si eu), altceva..nu stiu. Sper sa iti gasesti ceva intr.un final, ceva pe pacul tau, sa te descurci cat de cat.Imi pare rau ca nu te pot ajuta in legatura cu asta, eventual doar vorbe de care probabil esti satul sad...O sa fie bine! O zi frumoasa si succes!

| H17 explică (pentru Camelisa):

Multumesc! happy

| ruxytza a răspuns: