anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna sunt eleva in clasa a XI a la profil uman si visul meu este sa dau la limbi straine in Bucuresti.Nu stiu insa ce sectie sa aleg. Mi-ar placea sa dau la Studii culturale mai exact la Studii americane, in cadrul aceleasi facultati de limbi straine.Am intrat pe dverse formuri dar nu m-am lamurit daca e ok sau nu.Stiu ca se intra pe baza de dosar dar as vrea sa stiu ce parere aveti, cum e acolo, ce posibilitati am pe viitor.

P. S.big grinaca sunteti la alta sectie nu ma deranjeaza nici alte pareri sau opinii in general despre alegerea meabig grinLe accept pe toate bune sau rele nu ma suparhappy

Răspuns Câştigător
| Kassandra1408 a răspuns:

Eu tocmai am sustinut examenul pentru traducere si interpretare engleza- germana.
Nu stiu ce sa iti recomand pentru studii americane. Nu prea vad ce ai putea face in viitor. Te duci in State, dar acolo toti sunt americani si stiu lucrurile pe care tu le stii. In cel mai bun caz ai putea lucra pentru o companie americana - dar atunci iti recomand sa faci si alte cursuri gen CISCO, sau sa devii traducator autorizat.
Mai ai timp sa te gandesti. Anul acesta concurenta a fost foarte mare. Dar profesorii sunt super ( cel putin asa am auzit) - aveti si lectori americani care tin cursurile, examenele se dau in limba engleza...
Oricum, tinem legatura daca doresti happy

1 răspuns:
| Eve_1140 a răspuns:

Multumesc foarte mult pentru raspuns Kassandrabig grinChiar la faptul ca ma duc in America si stiu aceleasi lucruri ca si ei nu m-am ganditthinking Oricum cum a fost examenul anul asta la T.I? A fost concurenta mare? Mersi inca o data de ajutor:X