| rocsanna1991 a întrebat:

Am nevoie de ajutor! sunt asistenta medicala si as vrea sa plec in strainatate (Anglia, Italia sau Spania)! stie cineva adrese unde pot depune un cv? dau funda celui care imi da cele mai multe link-uri! poooopi

7 răspunsuri:
| relian a răspuns:

De ce nai jucat la Loteria Vizelor, tocmai ce s-a incheiat de depus cereri.Mergi in state unde poti practica ce ai invatat.Si nu mai stiu daca primesc asistente dar acum vreo 2-3 ani primeau, chiar am vorbit cu citeva femei care lucrau ca asistente in state.Nu stiu ce sanse sint in europa dar cred ca slabe.De ce nu emigrezi in Canada daca tot vrei sa lucrezi afara.Insa trebuie sa ai ceva experienta pentru aceste tari cu exceptia loteriei vizelor din state unde nu-ti trebuie nimic.Deci daca esti curioasa nu mai stiu pentru canada daca persoana ce o stiam se mai ocupa, iar pentru state poti juca la anul ca e gratis.In rest nu stiu de contracte de munca.Am zis sa iti spun asa alte optiuni daca te intereseaza.

| rocsanna1991 explică (pentru relian):

Nu am stiut nimic de Loteria Vizelor! este prima oara cand aud! este interesant programul! Multumesc!

| relian a răspuns (pentru rocsanna1991):

Asta e, auzi acum, e bine si asa decit niciodata.Joci la anul daca esti iteresata.Insa vezi sa nu cumva sa te lasi stiu si eu aburita, ametita de unia care spun ca joaca ei pentru tine, sa le platesti nu tiu ce bani si alte povesti.Ori sa zica ca se joaca tot timpul, aia sint excroci, deci nu se plateste nimic nimanui.Ma rog daca o sa vrei sa joci si mai sint pe aici ma contctezi si iti arat eu ce sa faci cum sa participi.

| lizucalisuca a răspuns:

Ai sanse si in Europa. Eu stiu pe cineva care lucreaza in Anglia ca asistenta dar a trebuit sa mai faca niste cursuri de completare. Uite o agentie ok http://www.pearsonanderson.co.uk/jobs-2/ care se pare ca chiar are locuri de asistenta acum. Succes!

| rocsanna1991 explică (pentru lizucalisuca):