| Cumintzel a întrebat:

as dori sa imi cumpar un caine de rasa cum ar fi:rottweiler, boxer si labrador golden retriever si sunt incepator si as vrea sa imi cumpar la anul in vara sa am timp sa ma ocup mai mult de el si la anul in vara o sa am numai 15 ani si as vrea sa imi cumpar un caine mai mare cum sunt cei specificati mai mult si nu stiu care mi s-ar potrivi ma puteti ajuta? dau funditahappy

7 răspunsuri:
| NCL a răspuns:

Si rottweileri sunt foarte frumosi! daca stii cum sa te comporti cu ei nici macar nu le trebuie dresaj[eu am o fata de 6 ani si nu am dat-o la dresaj si e foarte foarte cuminte si jucausa] dar daca tu vei tipa la ea sau o vei bate ...sar putea sa te manance si pe tine! totusi dresajul se incepe la 6 luni. dar sa daca vrei sa iti cumperi sa te duci cu cineva care sa pricepe sunt exemplare frumoase dar sunt si exemplare putin corcitebig grinhappy

| Cumintzel explică (pentru NCL):

Pai este cuminte numai vu tine daca nu ai dresato si jucausa ca cu restul persoanelor nu cred ca este draguta daca nu este dresata adica orice este posibil in sat la mine o familie are rottweiler si nu este dresat si cand trec pe la poarta lor sare in lant si latra de numa numa ca nu rupe lantul... cand o sa merg sa imi cumpar caine o sa iau pe cineva care se pricepe mai bine ca mine.big grin

| NCL a răspuns:

A mea e cuminte daca e cineva din familie pe langa ea.De exemplu nu poate intra nimeni in curte strain. Daca sunt eu sau unul din parinti nu e problema nici nu iese din cusca, iar daca vede ca acea persoana vine de mai multe ori in curte poate sa intre si singura ca nu ii face nimic. chiar daca nu suntem si noi langa ea.

| Mariya5 a răspuns: