| anonima188888 a întrebat:

Cate sanse are PSD-ul sau Pro Romania sa castige alegerile ca sa se redeschida scolile asa cum ziceau? Gandul ca o sa iasa iar Orban si PNL ma sperie deoarece a zis ca nu vrea sa le redeschida. Da, vorbesc de scoli deoarece sunt eleva in clasa a 8. a si fara scoala fata in fata, examenul imi e compromis si la fel si viata sociala.

Cand credeti ca se redeschid scolile? Pe 9 decembrie sau pe 11 ianuarie? Cel putin pentru anii terminali

19 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Doamne... Bine ca nu ai drept de vot. Eu sper ca PSD sa nu mai castige nicio alegere 50 ani de acum incolo.

Răspuns utilizator avertizat
| goguPatent a răspuns:

Ce sa zica si psd decat alte populisme ieftine.

acum 4 ani promitea 7 spitale... tu stii unde sunt? ca eu nu le-am vazut.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Deci tu zici ca n-au gestionat bine pandemia ca s-a ajuns la multe cazuri si apoi zici ca vrei sa se deschida scolile sa ai viata sociala. Nu prea merge laughing

| anonima188888 explică (pentru anonim_4396):

Exista viata sociala cu masca si distanta de 1 m deci nu vad ce e in neregula cu asta decat sa stam in case si sa facem alte boli din cauza sedentarismului si lipsei de socializare

| anonima188888 explică: