| Helene a întrebat:

M-am gandit la o intrebare toata ziua:Considera-ti ca temele pentru acasa sunt o pedeapsa pentru noi, elevii sau un lucru relaxant? Daca ar fi sa schimba-ti temele cu alt lucru legat de scoala, care ar fi? Multumesc!

11 răspunsuri:
cami
| cami a răspuns:

Si eu sunt eleva, si-ti spun ca : TEMELE NU SUNT o pedeapsa, draga mea, ci un fel de a te chimbzui mai bine in viata. Din teme, inveti multe, deprinzi multe.
Si ca sa-ti dau exemplu de un copil care nu-si face temele, te voi numi chiar pe tine tongue. Daca iti faceai temele cum trebuia, ai fi stiut ca "Considera-ti" la pers a II-a pl, se scrie impreunat. De aici, trage si tu concluzia.
PS: Sunt convinsa ca ai meditat, cugetat mult la intrebare.

kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Temele sunt necesare pentru a-ţi fixa cunoştinţele dobândite în urma lecţiei.

| Cryssy a răspuns:

Buna...sunt necesare si temele... dar uneori se cam exagereaza.

| MM a răspuns:

Maine-poimaine nici mersul la scoala nu o sa-l mai considerati necesar si o sa doriti sa-l schimbati cu altceva.Scoala trebuie sa va schimbe pe voi, nu voi pe ea.

| ViVi a răspuns:

Sa facem temele la scoala cu ajutorul profesorilor in clasa si cand venim acasa sa nu mai avem nimic...si nu as schimba nimic dar daca nu ar mai fi atata prostie prin scoli si daca profesori ar fi mai iertatori poate ne-am mai fi placut scoala si mai putine teme mai multe proiecte mai multe lucruri ce sa facem impreuna in clasa si ne placawinking

| Georgiana2905 a răspuns:

Nicidecum. Temele pentru acasa sunt absolut necesare. Prin ele te dezvolti si ajungi o persoana mai invatata. In timpul scolii adoram sa imi fac temele si nu numai sa le fac si sa fie facute, ci sa le fac bine. Nu as schimba cu nimic temele. E minunat
sa fi elev!

| ellene a răspuns:

Pai cred ca temele sunt mai mult decat necesare. Si tu ar trebui sa lucrezi suplimentar la gramatica. Daca ar fi sa schimb ceva, as da mai multe teme cred happy

| FearNoEvil a răspuns: