anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună.
Mda, am revenit. laughing
Păi, să vă spun...
Azi, am plâns la ora de religie pentru că nu avusesem timp să învăț lecția, eu fiind foarte sensibilă și obosită... s-a întâmplat.
Sunt un elev și copil model din clasa I, media mea de pe clasa a V-a a fost 9, 96, adică o singură medie de nouă, pe primul semestru, la matematică. Sunt o fată silitoare și mereu învăț la fiecare materie, dar ieri am uitat să învăț la religie. Am dat testare la fizică, așa că am stat (eu și încă vreo cinci elevi) toată pauza ca să termin subiectele (până la urmă pe ultimul tot nu l-am făcut), și nu am avut timp să repet. Când a venit domnul nici nu scosesem cărțile.
Bun! A venit în clasă, am făcut rugăciunea și ne-am așezat. Eu citeam lecția, și în timp ce m-a ridicat în picioare mi-a spus: „Domnișoară, citești acasă nu în clasă.". Păi, da, mi-a pus o întrebare, n-am știut să-i răspund că nici nu m-a lăsat să citesc lecția până la sfârșit. A ridicat încă patru elevi în picioare. Nici ei n-au știut. Pe mine m-a lăsat în picioare. Eram panicată, mi-era tare frică să nu iau vreun scăunel sau vreo lebădă (știți voi la ce mă refer); ceea ce ar fi fost chiar culmea la RELIGIE.
După ce m-a pus să stau jos, îmi venea să plâng. M-am abținut ce m-am abținut, și m-a observat, domnul, și atunci am plâns, așa, instantaneu. M-a trimis la baie să mă liniștesc, m-am liniștit și gata.
Colegii, după, au sărit toți pe mine: „Plângăcioasa!", „Dar vai, nu ai știut și tu să răspunzi o dată și începi să plângi.", etc, etc. Am început iar să plâng (nu m-am putut controla).
Mama, acum, vrea să mă retragă de la orele de religie (din mai multe cazuri, nu ar fi prima dată când face așa ceva, o dată m-a pus să învăț o poezie de cincisprezece strofe și când să mă asculte n-a mai venit la oră, etc.)
Întrebările mele sunt:
1. Credeți că o să fie mai bine dacă mă retrage de la ore? Acest fapt poate avea consecințe?