anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

O sa pun intrebarea asta pentru un prieten, pentru ca...Na,mi-e mila putin de el...Deci,parintii lui sunt sunt profesori si nu au un salar bun, dar e o faza naspa in astea : Nu-i place cum arata casa lui.Tot mereu imi spune ca vrea sa schimbe tot si ca uneori ii e rusine sa invite colegi,plus de asta, cand vine vorba de schimbat ceva in casa incep sa tipe la el sau il dau afara din camera si gata.Intrebarea este ce poate sa faca ca sa ii convinga sa mai schimbe naibi lucrurile?

6 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Mda..., nu are încotro, este în casa părintească și dacă nu se poate înțelege cu ei pe cale amiabilă, să renunțe, pentru moment la schimbări, tensiunea apare mereu la purtarea acestui subiect.
Când o să fie pe salariu, va schimba, măcar camera lui după bunul plac.
Pa, pa.

| LolaLollita a răspuns:

Sa stii ca nu conteaza cum e mobilata casa, atata timp cat e ordine si curat. O astfel de casa poate fi mult mai primitoare decat una ultra-moderna, dar dezordonata si murdara. Nu ar trebui sa ii fie rusine sa-si invite prietenii, atat au reusit parintii lui sa faca pana in acest moment, nu cred ca este el in masura sa ii judece. Prietenii adevarati si oamenii cu putina minte inteleg lucrurile astea.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Inteleg prin ce trece dar ar trebui sa inteleaga ca nu au posibilitate financiar pentru a face modificari.

| JulyStorm a răspuns:

Tu crezi ca daca si-ar permite, ei nu ar face schimbari? Sa puna mana sa invee si sa le aduca multe bucurii, de schimbari este timp... poate cand mai creste si se angajeaza si el.

| anonim_4396 explică (pentru JulyStorm):

Corect!

| S3nZ4TiOnS a răspuns:

Sa puna mana pe carte si sa invete, trebuie sa se maturizeze si sa inteleaga ca nu se poate face lucrul acesta!