| ALM2000RO a întrebat:

Care este echivalentul nimfomanelor la bărbați? Este corectă (sau acceptată) denumirea de nimfoman?
Cunoașteți astfel de persoane (bărbați sau femei)?
Există studii științifice care să ne ofere date clare privind procentul estimat ale persoanelor (bărbați și femei) care suferă de această afecțiune la nivel mondial? Dar studii despre vindecarea sau ameliorarea simptomelor nimfomaniei sunt?
Sunt foarte curios dacă sunt studii medicale realizate ( foarte serioase ) privind nimfomania.
Pe lângă certitudinea că ar fi nevoie și de psihoterapie și de mers la psiholog/psihoterapeut pentru a se reuși controlarea și ameliorarea simptomelor, oare este nevoie ca o persoană nimfomană să meargă și la un psihiatru?
Vreau link-uri și informații clare, cel mai complex și serios (deci bine documentat) răspuns primește fundă.
P.S. - E vorba doar de curiozități, nu sunt eu nimfoman și nici nu am cunoștință de astfel de persoane laughing))
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Echivalentul la bărbați se numește "satiriazis"

| ALM2000RO explică (pentru suntserios):

Auzisem eu parcă ceva de genu laughing
În română ce denumire are? E corect să zicem satir?
Că eu știam că satirul are un cu totul alt sens (am consultat dex și dex online).

| ALM2000RO explică (pentru suntserios):

Satir, satiri substantiv masculin
1. Divinitate rustică din mitologia greacă, reprezentată printr-o ființă cu corp omenesc acoperită cu păr, cu coarne și picioare de țap (sau de cal), care personifica instinctele brutale.
1.1. Epitet dat unui om cinic și desfrânat.

Ce-i drept, se potrivește sensul într-un fel, acum am verificat mai cu atenție, deci putem zice că omul ăla îi un satir laughing))

| suntserios a răspuns (pentru ALM2000RO):

Pai aia e denumirea medicala in romana, apare și în dex.

12 răspunsuri:
| RAY a răspuns: