| edword a întrebat:

Sunt elev de clasa a 9-a, la profil real, mate-info. Ziceam eu că "pfuai, gata, dau capacitatea, mă duc unde îmi doresc și mă fac în viitor software engineer și vin banii. Viitor asigurat!" Acum stau și mă gândesc "poate umanul era decizia bună pentru mine". Tatăl meu este avocat și mereu stăteam cu el de vorbă noaptea să vorbim despre ce face el și chiar eram pasionat. Unchiul meu, care este software engineer la Amazon, am văzut că o duce bine, 3 ani de facultate și primul salariu chiar frumușel.

Cu ce am nevoie de ajutor, doar de niște sfaturi să mă călăuziți într-un fel. Momentan n-am vorbit cu ai mei că vreau să mă duc pe drept, dar sper că o voi face în curând. Hai să o luăm de la început. Am venit la mate-info că eram copil din ăla cu "hackerismul" de mic, adică mă joc niște jocuri și făceam niște chestii în scratch, nu-i nimic "wow". Găsesc interesantă ramura asta de știință a calculatoarelor, dar nu mă atrage chiar așa de mult. La informatică acum încerc să învăț de pe YouTube, chiar dacă profa își dă silința în oră, încerc, încerc, încerc și tot nu îmi iese, frate, prea greu. Poate sunt eu mai leneș, dar în vacanța de iarnă am acordat în fiecare zi (aproximativ) câte o oră să fac probleme la info, să mai învăț ceva legat de știința asta, dar nu îmi place, efectiv nu o înțeleg, o găsesc interesantă, dar nu îmi place. Apăi la matematică mă uit ca o curcă în lemne, Doamne. Nu mai zic de chimie și fizică... doar teoria o învăț și mă mai chinui pe acolo să mă mai uit pe la niște platforme online să mai înțeleg cum se fac. Unele le înțeleg, dar altele nici dacă îmi dai 1 mld de lei nu am să mă bat cu ele.