| Orton35 a întrebat:

Va place wrestlingul va rog sa imi spuneti?

3 răspunsuri:
| Malvina24 a răspuns:

Wrestlingul este un sport spectacol de origine americană, cunoscut în Statele Unite sub numele de pro wrestling (prescurtare pentru professional wrestling). Imi place! Mai ales lui tati, se uita de fiecare data, mami nici nu vrea sa auda de asa ceva! Preferatul meu e John Cena! sau Batista! Wrestlingul este o disciplină înrudită cu sporturile de contact. Dacă în luptele greco-romane şi în luptele libere, protagoniştii sunt doi sportivi amatori a căror scop este acela de a prevala şi a-şi învinge adversarul, în wrestling sunt implicaţi doi sau mai mulţi atleţi a căror principală preocupare e aceea de a crea spectacol şi de a menţine interesul publicului la cote ridicate prin practicarea unei game vaste de tehnici şi manevre spectaculoase. Această disciplină este foarte populară în Statele Unite şi Marea Britanie precum şi în alte ţări din întreaga lume şi cunoaşte diferite stiluri: Japonia (Puroresu), Mexic (Lucha Libre), Canada, Germania sau Italia.

În prezent, în România transmisiunile de wrestling pot fi urmărite pe posturile Sport.ro, Eurosport şi Eurosport 2.

| Anecherry a răspuns:

Nu e tocmai pe gustul meu. tie iti place?

| Orton35 explică:

Mie imi place.

Întrebări similare