| Carla01 a întrebat:

Vedeta preferată? De ce?

11 răspunsuri:
| LoveSleep a răspuns:

Hitler se pune?
Pentru că genial.

| Doub a răspuns:

Simona Halep, Hagi, Nadia Comaneci, Marius Tuca...thinking

Ahh, scuze. Astea nu-s vedete. Da' eu ii apreciez.

| Carla01 explică (pentru Doub):

Aha,îţi place sportul, ba da sunt tot vedete laughing

| kar1GaNNN a răspuns:

B.U.G. Mafia, pentru ca sunt baietii care dau cartile pe fata si nu se ascund cu nimic.
Parerea mea.

| Cameliapantiru a răspuns:

Nu prea agreez niciuna dintre pseudovedetele care apar in present la TV.
Admir profund, insa, alte personae, mult mai putin mediatizate, dar foarte bune in ceea ce fac, fie ca sunt medici, cercetatori, scriitori, muzicieni, pictori, sculptori actori, regizori... Cateva exemple ar fi Mircea Cartarescu, Ileana Vulpescu, Razvan Radulescu, Cristian Mungiu, Angela Gheorghiu, Gabriel Bebeselea, Maia Morgenstern, asta ca sa nu fac liste interminabile...
Daca ar fi sa ma raportez si la scriitorii si muzicienii de talie mondiala, m-as gandi la Umberto Eco, Vargas Llosa, Andre Makine, Haruki Murakami, Elfriede Jelinek, Alice Munro, Herta Muller (desi poate fi inclusa si in randul personalitatilor romane admirate), Andre Rieu, Richard Clayderman, Yanni, Nana Mouskouri, Elton John, membrii trupelor Scorpions si Guns'n'Roses, Maurizio Pollini...

| LaughingKarima a răspuns:

Andy Biersack. Melodiile lui(ma rog, melodiile celor de la Black Veil Brides) ma ajuta, ma inspira intr-un fel ciudat pe care nici eu nu il inteleg. E amuzant si un tip chiar de treaba daca apuci sa-l intalnesti in realitate asa cum am facut-o si eu.

| AirănMeidăn a răspuns (pentru LaughingKarima):

bvb army 4 life

| LaughingKarima a răspuns (pentru AirănMeidăn):

You too?! Finally! Nici nu ai idee cat am asteptat sa aud pe cineva de pe TPU ca face parte din bvb army.

| AirănMeidăn a răspuns (pentru LaughingKarima):

sarcasm

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu am nici o "vedeta" preferata.