| ruddy a întrebat:


Cum v-a afectat pandemia? Ati pierdut job-ul? V-ati ingrasat?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
10 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Cum v-a afectat pandemia? Am afectat-o eu pe ea.
A-ti pierdut job-ul? Nu, că n-am avut.
V-ati ingrasat? Da.

| Adry05 a răspuns:

Sunt studentă, deci nu m-a afectat prea mult exceptând că mi-a făcut ceva mai grea elaborarea licenței. Greutatea mi-e tot pe acolo, ba chiar cred că m-am mai definit un pic din ce zice prietenu meu că am tot făcut exerciții pe acasă

| Sofer a răspuns:

Jobul încă merge. Nu m-am îngrășat. Sunt tot la fel.

| Apokales a răspuns:

Nu m-am ingrasat, am slabit pentru ca stau la tara.
Nu m-a afectat, exceptand faptul ca mi-a influentat cautarea unui job, in sensul ca n-am mai cautat.

| JicaContra a răspuns:

Super in pandemie, s-a terminat si in continuare pot sa lucrez de acasawinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am slăbit, cred ca pe toti ne-a afectat, mai mult sau mai putin.
Job nu amlaughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Oho, mi-a făcut mult mai rău de atât.
M-a făcut să simpatizez PSD-ul. laughing

| GirlOnline81 a răspuns:

Cu 10% din salariu.
Doar 2 kg.

| 拉维尼亚 a răspuns:

Nu am pierdut niciun job pentru că sunt la facultate și nu lucrez. M-am îngrășat 6 kilograme, dar asta nu e problemă că îmi propusesem să mă îngraș.

| Elelei a răspuns:

Ufff, m-am ingrasat.

Întrebări similare