| ralluca_8185 a întrebat:

Am o problema si am nevoie de ajutor.
sunt intr'o relatie de 4 luni care initial a fost exact ceea ce imi doream, dar am ajuns sa plang si sa sufar mai mult decat in intr'o oricare alta relatie. eu puteam face orice ca pe el nu-l interesa(si nu ma refer la inselat). eu plangeam si el se uita la mine si imi zicea sa incetez. desi suntem impreuna nu vorbim in timpul saptamanii(stiu ca nu este normal) deoarece eu sunt studenta in Bucuresti si el a ramas in Ploiesti si crede ca il insel, intra pe mess si nici nu imi zice "buna". la telefon nu imi raspunde, mesaje nu imi da, etc.
ne vedem decat in weekend-uri si atunci ne vedem pentru ca avem aceleashi grupuri de prieteni. familia lui ma adora, ma considera fata/nepoata lor, se cearta cu el pentru cum se poarta cu mine. tuturor le spune ca noi inca suntem impreuna si ca ma iubeste, dar mie nu imi zice si se poarta mult prea indiferent cu mine. toti imi zic sa il ignor cateva zile, saptamani si la un moment dat o sa realizeze ca nu e ok cum se poarta. problema e ca mai nou, unul dintre cei mai buni prieteni ai mei mi-a cerut sa fiu cu el iar eu sunt in perioada de "ignorare" a prietenului meu. amicul acesta imi da mesaje, ma suna, e atent cu mine, pe cand prietenul meu se poarta de parca nici n'as exista.sa'l accept sau nu?
daca il accept nujt cum sa ma port cu el...il cunosc mult prea bine ca amici. mi'e ca nu va fi o relatie in care sa incepi prin a-ti cunoaste prietenul pentru ca eu deja ii cunosc toate lucrurile intime, stiu cum gandeste, ce crede in orice situatie, etc.cum fac trecerea de la amic la iubit? cum sa ma port cu el?

6 răspunsuri:
| I'mPerfect(a)! a răspuns:

Nu te baga intr-o alta relatie inainte de a rezolva-o pe asta,actuala.
Zici ca initial era tot ce-ti doreai si acum iti plangi deciziile proaste,dar tot ramai in dubii daca sa fii cu un altul, pe care nici nu-l cunosti bine...

Macar invata din greseli, ca incepand o alta relatie nu rezolvi nimic.

| Zenithf a răspuns: