| nothingelsematters a întrebat:

sunt cu un baiat de aproape 3 ani si de cate ori facem ceva impreuna eu imi platesc partea mea de bani si el partea lui.el lucreaza eu sunt studenta si nu lucrez.am cautat dar nu gasesc doar cu experienta si daca nu, vor ceva sezonier.in timpul facultatii eu nu am cum sa lucrez.ai mei nu ma lasa sa ma angajez, imi spun sa astept pana termin facultatea ceea ce mie nu mi se pare normal si de-aia am si cautat.prietenul meu vrea sa mergem la mare si eu nu am bani si imi spune mereu ca stau dupa ai mei,desi a vazut ca nu am gasit de lucru,nu mai vorbeste asa frumos cu mine din cauza asta, e diferit.ai mei considera ca nu e normal ca eu sa platesc pentru ca nu sunt salariata si el ar trebui sa inteleaga asta.mai merg cateodata la el acasa si stau cateva zile.intr-o seara a comandat o pizza si mi-a cerut jumate sa pun si eu ceea ce mi s-a parut aiurea.in momentul de fata ii sunt datoare cu niste banihappysi naiba stie de unde fac eu rost sa -i dau.nu mai stiu ce sa fac si pe cine sa mai ascult. spuneti-mi voi daca sunteti in cazuri asemanatoare ce ati facut?

Răspuns Câştigător
| 22andreea22 a răspuns: