| Elisa2809 a întrebat:

Cum as putea sa-mi fac o relatie?
Sunt studenta in anul I la facultate si nu am sarutat niciodata un baiat pana acum. Din ce mi-au spus prietenele mele sunt frumusica si de treaba, insa e adevarat ca pentru mult timp am avut probleme de socializare si nu prea ieseam din casa.
Acum ca am scapat de liceul unde nu prea ma simteam in largul meu si ma simt mai bine conversand cu oamenii, as vrea sa invat si cum sa fac un baiat sa ma placa.
Voi in ce imprejurari ati ajuns sa aveti o relatie?

Răspuns Apreciat de Editori
| ElisaAna a răspuns:

Ar trebui sa iesi mai mult, vorbeste cu oamenii, fa-ti prieteni noi, pur si simplu bucura-te de viata si fa-te pe tine in primul rand fericita. Acest lucru se va observa, vei radia, vei emana vibe-uri bune si barbatii vor veni singuri la tine. Bafta, te pup!

10 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Mai bine termina studiile si te bagi pe interes dupa aia. Recomand sa cauti instructiuni in Youtube ca sa stii cum te poti ferii de proxeneti, betivi, samd. Multi romanischen sant cam țărănişchen.

| 0k8 a răspuns (pentru mgtow):

Da *** is cauta si ea un gagic la 24 de ani, ai gandit-o adevarat

| cuvant a răspuns:

Elisa,
Nu incerca sa faci un baiat sa te placa. Lasa-l sa te placa asa cum esti.
Iesi din camera, fa ceva cumparaturi pentru tine, iesi cu grupuri de tineri, cauta asociatiile de studenti.
In felul acesta vei avea succes.
Singurul lucru e sa te pregatesti ca vei fi si dezamagita deoarece multi cauta sa fie benefic pentru ei.

| Adry05 a răspuns:

Incearca sa iesi cat mai mult, sa cunosti cat mai multa lume, in toate grupurile alea gasesti tu vreun baiat de care sa-ti placa

| RoCkKiD a răspuns:

Trebuia doar sa cunosti oameni, sa iesi cu colegii, sa iti faci prieteni. Cu cat socializezi mai mult cu atat ai sanse mai mari sa iti gasesti pe cineva.