| Personna a întrebat:

Hello!
Sunt student, stau la camin, in camera de doi, cu un coleg care RAREORI pleaca din camin noaptea. O singura data am putut sa aduc o fata intr-o noapte in camera, iar de celelalte dati, a trebuit sa ma duc eu la ele... si nu prea imi place sa fac asta fata de ele.
Si nici el nu prea are prieteni la care ar putea sa doarma...
Aveti vreun sfat sau vreo idee?
P.S.: Considerati foarte ciudat cazul in care dupa o intalnire, sa va retrageti la voi, fetelor, acasa?

12 răspunsuri:
| UserRo10 a răspuns:

Eu ma am bine cu al meu coleg de camin si ne ajutam unul pe altul. Ne mai imprumutam 10 lei de o shaorma cat timp celalalt are treaba si ne sustinem. happy

| QElenaBoghiu a răspuns:

Dacă colegul nu vrea /poate părăsi camera, cel mai bine este sa închiriezi o camera într-un hotel (costă 50 lei) big grin

Dacă nu îți ajung bănuții, găsiți voi un loc, în parc sau livadă, bae publica etc big grin. Fiți creativi big grin


Nu este ciudat sa plece acasă după o partida de sex deoarece înțelege ca ai coleg și trebuie să apară happy

Este puțin incortabil însă mă rog.

| Adry05 a răspuns (pentru QElenaBoghiu):

Unde mai gasesti hoteluri la 50 de lei azi?! laughing)

| QElenaBoghiu a răspuns (pentru Adry05):

Găsești, dar mai greu la București laughing

La Constanța costă 30-50 camera, desigur că este doar pentru fufu(bae și cameră și un TV pentru pensionari big grin

| Adry05 a răspuns (pentru QElenaBoghiu):

PAi ce altceva sa-ti si trebuiasca, patu, tv-ul sa va acopere auditiv si baia sa va spalati dupa laughing)))

| QElenaBoghiu a răspuns (pentru Adry05):

Eu cu prietenul meu mergem numai sa se uite la fotbal laughing după ce venam de la fim laughing
Iar eu sa fac un dus laughing ma rog. Acum când imi amintesc parca ma ia pofta.

Oare unde am pus alifia aia laughing

| Realli a răspuns (pentru QElenaBoghiu):

Da,care-i treaba cu alinia?

| QElenaBoghiu a răspuns (pentru Realli):

Te referi la alifie?

Pai când vrei sa te manstrubezi ai nevoie de lubrifiant (alifie)

De aici vine "unde oare am pus alifia aia) rolling on the floor

| Realli a răspuns (pentru QElenaBoghiu):

Am înțeles, o singură dată am încercat și eu, de fapt fosta prietenă să mă masturbeze cu lubrifiant, și a fost ok!

| Plato a răspuns (pentru QElenaBoghiu):

Ce romantic suna baia publica.

| CarcotasulVesel a răspuns:

Cea mai simpla si mai clara solutie, ia-l si pe el la agatat si agatati doua prietene in acelasi timp, dupa care nu cred ca v-a mai fi vreo problema sa o faceti in aceeasi camera

| Denis140 a răspuns:

Iti sugerez sa ii dai si lui 10 lei sa se duca in oras sa bea si el un suc pana iti rezolvii treaba cu partenera, sau vorbesti cu el sa te lase o ora singur in camera si sa isi faca de lucru in alta parte.
Funda? big grin