| MorcovMajestic a întrebat:

O intrebare bizara pentru cei care sunt STUDENTI acum. Toti aveti la facultate cate un grupulet al vostru. Cat de deschisi sunteti unul fata de altul? Avand in vedere ca sunteti doar colagi, vorbiti despre sex asa casual? Cat de des vine subiectul asta in discutie si cine il initiaza?

Ma contrazic cu cineva. Mie nu mi se pare normal sa vorbesti despre intimitatile tale la scoala cu oameni pe care ii vezi cateva ore pe zi si nu ai o relatie in afara scolii, dar lui i se pare normal sa povesteasca tuturor cu cine face sex si in ce pozitii. Ce parere aveti?

Răspuns Câştigător
| Ariana131 a răspuns:

Lui i se pare normal pentru nu are cu ce altceva sa iasă în evidență. Si părerea mea este ca nu este normal sa vorbești despre asta cu niște persoane pe care probabil după câțiva ani nici nu o sa i mai saluți. Lasa l pe "anonimu" cred ca are niște probleme, toți fac ceva greșit, numai el știe ce e mai binelaughing)) In grupulețul meu la facultate, nu vorbește nimeni despre acest subiect și nu ar face asta vreodată, este ciudat. Doar dacă sunteți prieteni de o viață, atunci da, poți discuta, dar nu cu niște oameni pe care nu știi dacă o sa i mai vezi vreodată.

20 răspunsuri:
| Nirvanaaa a răspuns:

Da, povestim ce am făcut, pe unde am mai ieșit, chestii de facultate și cam atat. Alea sunt chestii personale, nu ne băgăm in intimitatea omului.

| LordCristobal a răspuns:

Mie unul nu mi se pare normal sa te lauzi cat de bine te miști în pat.Ce tine de parte intima trebuie să știi numai tu.
Atat la liceu cât și la facultate mai vorbeam de sex, cate o gluma așa dar nu se lauda nimeni cu ce făcea cu partenera/partenerul în pat.

| DeMicUnCălător a răspuns:

Așteaptă incă vreo 30-40 sau chiar 50-60 de ani și-ai să vezi că unii oamenii incă mai sunt așa. In general ăsta-i comportamentul celor slabi și lipsiți de caracter.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ești în eroare mare cum gândești.

| MorcovMajestic explică (pentru anonim_4396):