| Ionică a întrebat:

Am 22 de ani, sunt student si sunt din Constanta. Parintii mei nu ma lasa sa muncesc in timpul facultatii deoarece ai mei vrea ca eu sa urmez o facultate si sa ma tin de ea. Trecem printr-o perioada grea financiara si cum si cand spun la viitoare mea iubita? Sau nu trebuie sa spun situatia mea financiara actuala? Eu cred ca ea trebuie sa stie situatia mea financiara si eu sa stiu si pe a ei. Si daca apar probleme intre noi 2 si sa rezolvam noi singuri sau cu ajutorul parinitilor nostri si cei mai buni prieteni ai nostri? La inceputul relatiei si pe parcusul relatiei dintre 2 indragostiti, cine plateste consumatie, baiatul sau fata, sau fiecare plateste ce a consumat? Cum pot sa dau seama ca o fata sa stea cu mine numai pentru bani? Sa fac eu cinste de cinste de fiecare data; fata plateste in cele mai negre situatii; ca nu se multumeste sa impartim sucul si vrea separat; nu e cinste ca daca cere fata si daca e datoare? Un gentleman nu inseamna ca baiatul sa faca cinste de fiecare data, nu-i asa? Ce face un gentleman? E normal si scrie ca in "Codul Bunelor Maniere" ca baiatul face cinste de fiecare data?
Va rog mult sa ma ajutati si sa-mi dati sfaturi. Spuneti cu ce am gresit daca e cazul ca nu ma supar. Astept raspunsul. Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| DerHimmelSollWarten a răspuns: