| Klau55 a întrebat:

Salut tuturor..am o mare problema, si daca m-ati ajuta cu cateva sfaturi, v-as fi profund recunoscator..Am avut o relatie de 4 ani cu o fata, am iubit-o enorm, nu am inselat-o niciodata si ea m-a iubit la fel de mult, deci totul mergea perfect..doar ca anul asta, e unul foarte greu pentru mine, sunt student la drept, si sunt foarte aglomerat, si din cauza asta noi nu prea ne-am mai intanlit, ne vedeam mai rar, ea fiind la fel de ocupata..in fine..in ultima vreme ne certam mereu, nu ne mai intelegeam deloc. dupa o cearta mai tare, eu n-am mai sunat-o 2 zile, a 3 zi mi s-a facut dor de ea si am vrut sa discutam si sa ne impacam si sa cautam solutii.dar ea nu a mai vrut nimic.mi-a zis ca de ce nu am sunat-o in alea 2 zile, ca daca o sunam era bine si ne impacam..si de atunci parca e alta fata, alt baiat nu e la mijloc, stiu asta, insa ea e ff incapatanata si are personalitate si nu se da batuta de loc.i-am dus si flori, de toate..nu vrea sa mai discute cu mine..acum vine intrebarea:dupa 4 ani atat de repede si usor renunta la mine? ..si sufar o gramada, de o luna nici nu mai stiu pe ce pamant traiesc..si ea e ff indiferenta. oare nu ma mai iubeste deloc? ..sau doar vrea sa para k nu ii pasa..nu stiu, dar ma doare tare indiferenta asta a ei..chiar daca nu mai e nimic intre noi, inteleg, dar ma dispera comportamentul ei.ea chiar nu sufera deloc? ..va spun, m-a iubit mai mult decat am iubit-o eu pe ea, isi dadea si viata pentru mine. daca era nevoie..stiu ca nu pot uita persoana iubita niciodata, dar cu timpul imi voi reveni.dar ma framanta intrebarile astea.

Răspuns Câştigător
| e1xtz a răspuns: