anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

TPU am o problema crying luna trecuta mi-a venit ciclu pentru ptrima data si luna asta mi-a intarziat 3 zile, dar cel mai grav este ca nu m-a tinut mai mult de jumatate de zi si nu era sangele intens era in cantitate foarte mica. iar ieri am observat o pata maronie si vad ca m-a tinut pana azi... am foarte putin, ce poate fi? va rog frumos sa ma lamuriti ca sunt foarte nervoasa pe tema asta sad

Răspuns Câştigător
| NatureSelf a răspuns:

Nu sunt ginecolog, dar sunt la medicina, prima data cand iti vine, iti vine neregulat, nu are o data exacta, pana se stabileste, apoi daca ti-a venit cu exces, e pentru ca a intarziat, poate sa-ti mai vina odata, important este sa fii si tu pregatita, ai depasit pragul.si trebuie sa te astepti si la dureri. Consultati ginecologul. el iti va zice cum sa procedezi.

9 răspunsuri:
| raspunz a răspuns:

Cum a spus și colegul far4on, la început e neregulat, poate veni mai devreme sau poate întârzia câteva zile, iar sângerarea nu este mereu abundentă deoarece depinde de nivelul hormonilor în sânge.

| Mao a răspuns:

E neregulat, e normal să ţi se întâmple asta la început. poate chiar şi după un an sau doi.

| cherrybomb a răspuns:

Ai mama? vorbeste cu ea

| RaLuK05 a răspuns:

Stai linistita ca nu e nimic grav. cand iti vine prima data ciclul nu e regulat.

| alin_9439 a răspuns:

Pai nu prea are nimeni ce sa zica cine se pricepe cel mai bine e un doctor ca daca ii intrebi pastia si o sa zica ceva aiurea si patesti ceva sau iti zic ceva de genu ca esti bolnava de nu stiu ce o sa fi mega suparata pe un raspun care nu sti daca e adevarat.deci vb cu maicata si mergeti la un doctor ca ei sep pricem si doar din asta siau luat jobu asta sa ajute oameni baftabig grin dar nu poate sa fie ceva chiar ata de raubig grin

| Aliiinuuus a răspuns: