| domnisoaramaria a întrebat:

Bună! Am nevoie de ajutor, sunt studenta limbii române la Universitatea Jagiellona și am trebuit să scrie scurt text la sfarsit anului. Poți să verificați spuneți că este corect din punct de vedere gramatical? Mulțumesc mult!

Stimate domnul Popescu,
Suntem o companie care distribuie cafea către corporații din aglomerări din Europa. Firma Dvs. ne-a fost recomandată de către firma CAFEA NEAGRA S.R.L din București, cu care suntem în relații de afaceri. Anul acesta dorim, de asemenea, să introducem aparate profesionale de cafea și să le furnizăm clienților noștri.
Ne-ar interesa produsele Dvs. care au fost prezentate la recentul târg din București. Luăm în considerare numai modelele de ultimă oră, care pot satisface cerințele unei clientele. Vă rugăm să faceți o propunere de preț pentru livrarea, la începutul o sute de aparate de cafea. Dacă vom fi satisfăcut de calitatea echipamentelor, vom pregăti o comandă pentru câteva sute de companii din întreaga Europa.
Vă rugăm să ne faceți cunoscut prețul Dvs. curent indicându-ne data la care ați putea să ne livrați mărfurile. Avem nevoie de aparate cel târziu până la data de 25 iulie. Vă rugăm să comunicați prin email.
Așteptăm răspunsul Dvs. cât mai curând, cu respect

Departamentul de aprovizionare.

5 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ciudat, frecția asta am mai intâlint-o ieri!
(dacă nu știi ce-i aia "frecție", vezi ce zice gugăl)

| isemilia a răspuns:

Nu e tocmai corect dpdv. gramatical si suna ciudat.

Stimate domnule Popescu,
Lucram pentru o companie care distribuie cafea marilor corporatii din orasele importante ale Europei. Unul din colaboratorii nostri din Bucuresti, CAFEA NEAGRA S. R. L., ne-a recomandat compania dumneavoastră. Dat fiind faptul ca in acest an ne dorim sa le furnizam clientilor nostri si aparate profesionale de cafea, am dori sa va propunem o colaborare. Am fi interesați, pentru inceput, de 100, iar daca totul decurge bine vom suplimenta numarul in timp. Va rugam ca pana pe 25 iulie sa ne comunicati prin email un posibil pret si data aproximativa de livrare.

Cu respect,
Departamentul de aprovizionare


- am incercat sa repar textul cat am putut de mult, insa unele lucruri tot nu au sens (care e modelul aparatului pe care il vreti? Diferite modele au preturi diferite)

| MeisterSchnitzel a răspuns:

Nu pricep. Cum adică "aglomerări din Europa"?

| morfeo a răspuns:

"Vă rugăm să faceți o propunere de preț pentru livrarea, la începutul o sute de aparate de cafea"
Livrare* pentru inceput*

Suna ca un text bagat in translate si tradus in romana

| domnisoaramaria explică (pentru morfeo):

Asta e forma din manualul meu, dar mulțumesc mult