| FlorinSalamNr1 a întrebat:

Imi plac calculatoarele, jocurile video si sunt pasionat de tehnologie. Ce facultati imi puteti recomanda avand in vedere ca nu stau prea bine cu matematica si nu mai fac fizica din a 10 a?

Răspuns Câştigător
| Ineys a răspuns:

Daca vrei un viitor in informatica/calculatoare sau orice este legat de ele, imi pare rau sa te dezamagesc dar nu prea se poate fara matematica/fizica, cel putin la admitere.

Eu sunt la inginerie calculatoare si am sustinut examenul la matematica. Sunt in anul 2 si inca fac matematica pura, abia in anul 3 voi face alte materii dar care se bazeaza tot pe matematica.

Singura solutie este sa inveti matematica suficienta cat sa iei admiterea la o facultate, iar de acolo te vei descurca tu cumva.

Mai este o solutie si anume sa dai admitere la o facultate cu dosar, dar scapi de matematica doar la proba de admitere, nu si pe parcursul facultatii.

Cauta un profesor bun de meditatii si in cateva luni ar trebui sa te faca sa intelegi toata materia necesara pentru bac: Derivate, integrale, matrici, etc. Cam tot asta vei face si in facultate doar ca la un nivel superior sa zicem cum ar fi integrale duble, triple, de suprafata...etc. Nici eu nu mai tin bine minte ce matematica am facut, chit c-a fost anul trecut. Acum fac probabilitate si statistica matematica.

6 răspunsuri:
| ziftode a răspuns:

Teologie
pasiunea pentru jocuri si tehnica nu inseamna nimic, cand toate facultatile tehnice sunt cu si despre matematica si fizica IN PRIMUL RAND

altfel, faci orice facultate ca sa ai studii superioare si iti gasesti de lucru in altceva cum ar fi beta tester, service it, etc.

| christine99 a răspuns:

Si la automatica/robotica sunt cerute matematica si fizica si la toate celelalte care au legatura cu tehnologia calculatoarelor. Si se da si examen. Pentru ca au o legatura enorma cu domeniul. Spre exemplu jocurile video nu ar functiona fara matematica.

| Irimia_David_1998 a răspuns: