| Anaoi28 a întrebat:

Buna TPU!
Am citit pe net ceva legat de inceperea scolii. Elevii nevaccinati sa faca ore online, iar cei vaccinati sa faca ore fizic. Mie mi se pare discriminare. Adica, la mine la scoala nu s-au facut deloc ore online, eu facand online si in clasa a 10 a, in anul 2020, ca toti elevii, (cand a inceput pandemia, in martie) si toata clasa a 11 a, pana a inceput scoala la nivel national dupa vacanta de Paste de o luna. Efectiv profesorii nu intrau la ore, iar daca intrau si vedeau ca nu sunt elevi suficienti, spuneau ca nu are rost sa continuam cu materia respectiva si incheiam. Eu sunt in clasa a 12, anul viitor avand un examen foarte important, precum toti elevii, de altfel, si nu stiu cum vom mai trece peste inca un an cu scoala online. Oricum, cei vaccinati pot fi infectati cu COVID-19, insa au un parcurs infectios mai usor, nu au complicatii. Insa la mine in familie a fost exact contrariul: un unchi de-al meu a fost testat pozitiv cu COVID-19 doua ori, dupa ce si-a facut vaccinul, a fost intubat si a stat destul timp in spital. Cu toate acestea, sotia lui nu s-a imbolnavit, stand cu el in aceeasi casa, fiind nevaccinata si nici copiii lor nu au luat virusul. Fiecare organism reactioneaza diferit la infectie si la vaccin. Nu este nimic general.
Eu nu m-am vaccinat pana acum, intrucat sunt din mediul rural si liceul meu tot in mediul rural este situat, in satul meu nefiind amenajat niciun loc pentru vaccinare. Nu sunt o persoana de genul celor care au preconceptii, nu cred miturile legate de vaccin, intrucat eu am facut toate vaccinurile de cand eram copil pana acum si nu am avut efecte adverse, ba chiar am avut beneficii, nu am facut niciodata vreo forma de varicela, variola, pojar, etc. Nu cred in teoria consoirationista, ci pur si simplu am asteptat momentul in care acest vaccin se poate face si la medicul de familie, ca sa nu fiu nevoita sa fac atatea drumuri.