| CLaudia2812 a întrebat:

happy Poveste lunga, imi cer scuze anticipat. Sunt eleva in clasa a XI-a la mate-info si vreau sa ma mut la filologie.

Da, stiu, prima replica ar fi "e mult prea tarziu in clasa a 11-a". Eu de mica am fost pasionata de materiile umaniste, in special limba romana (olimpiade) si geografie (iubesc calatoriile si consider ca de aici am invatat foarte mult), insa pe clasa a 8-a, oarecum obligata de catre parintii mei, m-am supus si am ales matematica-informatica. La 14 ani nu prea puteam sa-mi refuz parintii.

Din pacate din clasa a noua pana acum matematica a cam fost un chin. Cu tot cu meditatii luate, mereu am fost la limita cu notele. Dezastrul s-a produs acum la simulare, desi n-a fost dificil, neputinta mea in ceea ce priveste mate si-a spus cuvantul... nota mica, am fost foarte dezamagita si simt ca i-am dezamagit total si pe ai mei.

Totusi surpriza a fost zilele trecute cand parintii mi-au zis (dupa aproape 3 ani) ca daca totusi simt ca vreau sa ma mut la uman, sa ma gandesc bine si s-o fac, chiar ca e ceasul al doisprezecelea.

Intrebarea mea este: voi ce m-ati sfatui in legatura cu transferul? Si totdata, daca mai cunoasteti cazuri ca si al meu, cu mutari de la real la uman in clasa a 12a.

Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Adry05 a răspuns:

Mai bine te muti, asa la filo dai bac-ul la geografie si o sa-ti fie mai usor decat cu matematica
Nu e prea tarziu, la filo nu se fac niste materii la care sa zici "vai, nu fac fata ca n-am fost anii trecuti" cam in fiecare an e alta materie iar ce dai la bac la istorie e doar materia din a 12-a

| CLaudia2812 explică (pentru Adry05):

Multumesc de raspuns! Inca iau in serios varianta transferului, insa exista si 2 motive pentru care as ramane la mate-info: colectivul clasei si faptul ca dă bine pe viitor in CV absolvirea unui astfel de profil. Totusi ar fi mai multe avantaje decat dezavantaje pentru transfer.

| Adry05 a răspuns (pentru CLaudia2812):

Nu-i adevarat, lol, nimeni nu e interesat de un profil de liceu, eventual de liceu in sine, sa fie unul bun. Daca faci o facultate nici macar nu se mai deranjeaza sa se uite la profilul liceului, e irelevant. Iar cu colegii poti sa te vezi oricand nu trebuie sa ramai la un profil la care nu vrei pentru ei, poate si cei din cealalta clasa vor fi la fel de ok

| anonim_4396 a răspuns (pentru CLaudia2812):

Între o diplomă de bac cu o notă mare, pe care, după cum spui, n-ai cum să o obții la real, și profilul liceului, ce crezi că e mai ok?
Și bănuiesc că vrei să continui studiile, deci e irelevant liceul, nu te ajută la absolut nimic.

3 răspunsuri: