| CLaudia2812 a întrebat:

happy Poveste lunga, imi cer scuze anticipat. Sunt eleva in clasa a XI-a la mate-info si vreau sa ma mut la filologie.

Da, stiu, prima replica ar fi "e mult prea tarziu in clasa a 11-a". Eu de mica am fost pasionata de materiile umaniste, in special limba romana (olimpiade) si geografie (iubesc calatoriile si consider ca de aici am invatat foarte mult), insa pe clasa a 8-a, oarecum obligata de catre parintii mei, m-am supus si am ales matematica-informatica. La 14 ani nu prea puteam sa-mi refuz parintii.

Din pacate din clasa a noua pana acum matematica a cam fost un chin. Cu tot cu meditatii luate, mereu am fost la limita cu notele. Dezastrul s-a produs acum la simulare, desi n-a fost dificil, neputinta mea in ceea ce priveste mate si-a spus cuvantul... nota mica, am fost foarte dezamagita si simt ca i-am dezamagit total si pe ai mei.

Totusi surpriza a fost zilele trecute cand parintii mi-au zis (dupa aproape 3 ani) ca daca totusi simt ca vreau sa ma mut la uman, sa ma gandesc bine si s-o fac, chiar ca e ceasul al doisprezecelea.

Intrebarea mea este: voi ce m-ati sfatui in legatura cu transferul? Si totdata, daca mai cunoasteti cazuri ca si al meu, cu mutari de la real la uman in clasa a 12a.

Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Adry05 a răspuns:

Mai bine te muti, asa la filo dai bac-ul la geografie si o sa-ti fie mai usor decat cu matematica
Nu e prea tarziu, la filo nu se fac niste materii la care sa zici "vai, nu fac fata ca n-am fost anii trecuti" cam in fiecare an e alta materie iar ce dai la bac la istorie e doar materia din a 12-a

| CLaudia2812 explică (pentru Adry05):

Multumesc de raspuns! Inca iau in serios varianta transferului, insa exista si 2 motive pentru care as ramane la mate-info: colectivul clasei si faptul ca dă bine pe viitor in CV absolvirea unui astfel de profil. Totusi ar fi mai multe avantaje decat dezavantaje pentru transfer.

| Adry05 a răspuns (pentru CLaudia2812):