anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Doresc sa va adresez o intrebare legata de matematica de la facultate. Sunt student la calculatoare anul 1 si facem analiza matematica dar problema este ca ne prezinta profesorul doar niste concepte abstracte pe care uneori imi este greu sa le inteleg si nici nu stiu cum sa abordez invatatul. Adica nu stiu daca matematica de facultate reprezinta doar tocit de teoreme si definitii ca dupa la examen sa le spui ca papagalul sau mai mult trebuie inteles "logica" si atat.
Nici nu am inceput bine ca ma simt derutat de faptul ca este foarte diferita acest mod de predare a matematicii fata de ceea ce am facut in liceu(bineinteles ca era asta de asteptat) dar vreau sa invat cumva sa ma adaptez la noile conditii si m-ar ajuta poate experienta cuiva care a trecut pe aicirolling on the floor.
Mersi fain!

Răspuns Câştigător
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Este ok happy nu iti face griji.
Asa m-am gandit si eu prima data, la primul curs de analiza cand a inceput proful sa ne insiruie pe tabla niste lucruri de... ma uitam pe fetele colegilor sa vad daca mai este vreunul surprins ca mine. Dar multi ascundeau asta, serpii laughing. Dar sunt sigur ca la fel erau si ei.

Sunt abia primele saptamani, pana la sesiune mai este. Da, acelea sunt teorii si atat. Cand o sa faceti probleme la seminarii o sa intelegi mai bine cum sta treaba. Daca nu o sa intelegi nici atunci, nu e bai. Tot o sa treci.

La examen in sesiune o sa fie (in unele cazuri) si parte de curs si de seminar, de exemplu sa scrii si sa deduci formula lui Taylor +sa o aplici. Pai o iei fix ca ce a zis proful la curs. Poti sa o inveti pur si simplu tocind si sa o scrii, desi cam asta o sa faci si cam asta fac toti. Adica na... o sa trebuiasca sa te gandesti la fiecare coeficient unde vine si de ce. Dar ai prins ideea. Dupa nu o sa te mai intrebe nimeni aceste lucruri de la analiza, iti garantez.

Adica o sa mai fie folosite prin facultate, dar o sa se reduca mult.

Deci nu iti face griji, este normal. Tu invata cand trebuie si ce trebuie si mai ales in sesiune. Anii o sa treaca imediat, iti garantez. O sa razi si o sa iti amintesti cu placere si cu mai putina placere aceste ore, impreuna cu prietenii tai.

Sper ca te-am mai incurajat putin. Inca o data, nu iti face griji. Seara faina sa ai si bafta in tot ceea ce faci ^_^

| anonim_4396 explică (pentru DoarBogdan):

Mersi mult de raspuns chiar aveam nevoie de o incurajare!

| DoarBogdan a răspuns (pentru anonim_4396):

Cu placere. Mai am si altele in sac daca vrei, oricand laughing

2 răspunsuri: