| AlexDorinel a întrebat:

Ce fac copiii de la sat care abandonează scoala, în timpul în care alții merg la școală? Și de ce abandonează?

25 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Trandavesc!

| Catrice a răspuns:

Oho Dorinele dacă ai știi cata treaba e la țară, când da căldura mai ales, din primăvară pana în toamnă.

Răspuns utilizator avertizat
| Catrice a răspuns (pentru AlexDorinel):

Atunci e clar.

| Celcestietot a răspuns:

Cauza : Din lipsa celor necesare.
Ce fac in acel timp? Orice tip de munca.

Răspuns utilizator avertizat
| Celcestietot a răspuns (pentru AlexDorinel):

Aceia in mare parte sunt adulti, nu copii. Cat despre cei care cersesc, aceia sunt obligati, nu crezi?

| Lukasssz a răspuns:

Pai cu ce ii ajuta pe ei scoala? Adica si daca se duc la scoala ei nu invata nimic in timpul orelor cer voie la baie si raman afara, fumeaza, stau pe dealuri in timpul orelor sau cand sunt la ore profesorii nu isi dau silinta, se bat in timpul orei chiar cu profesoru` in clasa, unii chiar beau bere cu profesorii cot la cot!
Si daca se duc la liceu ce rezolva? Adica nu stiu sa citeasca bine sau tabla inmultirii si mai intra si cu medii de 8, 50.

Răspuns utilizator avertizat
| Lukasssz a răspuns (pentru AlexDorinel):

Cei de la sat

Răspuns utilizator avertizat
| Lukasssz a răspuns (pentru AlexDorinel):

Asta ai inteles tu din tot ce am zis? Adica la oras nu se bea bere cu profesoru` in clasa nu se bate cu profesoru in clasa si macar te invata sa citesti si tabla inmultirii

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Lukasssz a răspuns (pentru AlexDorinel):

De acord aici multi primesc note doar pe prezenta!

| Mirel4412 a răspuns:

Cred ca daca iti trezeai un neuron din creier iti dadeai seama de ce multi abandoneaza scoala: SARACIA.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.

Se găsesc unele explicații în întrebările mele.

Răspuns utilizator avertizat
| anonim_4396 a răspuns (pentru AlexDorinel):

Nu este vorba despre mine, citește aici
https://www.tpu.ro/......entru-cei/

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Deschide și linkurile din întrebare ( duc spre alte întrebări mai complexe )

| TitoJacksana a răspuns:

Raspuns: sărăcia

| Caesarleurdeni a răspuns:

1. Merg la muncă prin sat
2. Pierd vremea
Ambele sunt cam la egal
Și la oraș e la fel
Stai liniștit, că dacă vine o criza adevărata orășenilor le-a cam înghețat durul fara centrale. In schimb țăranii au sobe, lemne, legume, porci numai buni de Crăciun

Răspuns utilizator avertizat
| Bluesky6766 a răspuns:

Unii abandoneaza scoala din motive de saracie. De exemplu le este rusine sa mearga la scoala, neavand haine sau telefoane performate cum au alti copii, si de frica ca vor rade de ei, nu se duc la scoala, sau evita. Sau din lipsa de materiale (carti, caiete, pachetel, haine, chiozdan, ) poate unii nu au bani de naveta. Sunt fel si fel de familii, unele mai modeste care se descurca si altele care traiesc de pe o zi pe alta, la limita saraciei.

Răspuns utilizator avertizat