| troleibuz a întrebat:

Ce parere aveti despre temele pentru acasa? Sunt necesare? Sunt suficiente?

32 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Necesare, da, te ajută să aprofundezi subiectul respectiv. Nu-s de acord cu un volum prea mare de teme.

| Violleta2022 a răspuns:

Sigur ca sunt necesare temele, dar nu-s suficiente din pacate.
Sunt necesare pentru dezvoltare inteligentei, cresterea cunostintelor generale, educatie, creste numarul neuronilor, te cultiva samd.

| Sofer a răspuns:

M-au terorizat atâtea teme la școală laughing dar le făceam ca ne dădea nota mica.

| Emma30555 a răspuns:

Îmi amintesc ca nu vedeam rostul la teme interminabile care îmi ocupau tot timpul, pe vremea mea ca să zic asa. Nici acum nu le vad rostul sau as fi de acord în volum mai mic cât sa aprofundezi materia.

| PainTech a răspuns:

Necesare? Da, cat timp sunt relevante.

Suficiente? Cred că ar fi mai bine sa se mărească volumul de teme DAR ca o parte din teme (40-50%) sa fie opționale. Mai ales lecțiile și materiile care nu folosesc tuturor mai departe.

Astfel o sa ai habar despre ce e habar acolo fără să fi obligat sa faci ceva ce nu îți place.

| RKBlue a răspuns:

"Sunt suficiente?"
Nu, nu sunt.
12 pagini de caiet de mate de pe o saptamana la alta(asta doar la algebra) e insuficient.
Comentarii standard la romana si compuneri cu teme irationale ("eu in ipostaza unei flori"-nu glumesc, chiar am avut aceasta tema)
Esti pus sa citesti aceleasi opere plictisitoare si fara relevanta, cand aceeasi autori din programa, au alte opere mult mai bune.

In manualul de clasa a 9a apare Harry Potter si piatra filozofala (sunt fan HP).Nu citim Harry Potter.De ce?
Fiindca nu e obligatorie si nu e scrisa de un roman/german.
Practic singura carte demna de citit din afurisitul ala de manual si noi trebuie sa citim "Mara".