| robert123 a întrebat:

Cei care ati dat examenu la romana si la mate in 2010 cum a fost?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna, acum sunt eleva in clasa a IX-a, deci am trecut prin asta.

La romana, a fost super usor, am luat 9:80 ...ptr ca am gresit o chestie din prostie si neatentie.Nu am mai verificat eseul de la final pentru ca eram sigura de el, deci cred ca acolo am greisithee hee
La mate, nu prea ma pricep...m-am descurcat si acolo, dar cred ca puteam mai mult.
In primul rand trebuie sa stii chestiile de baza.La romana, trebuie sa exersezi partea de creatie, iar la matematica incepe sa lucrezi de pe acum. Nu este deloc greu, daca esti pregatit. Bafta!

3 răspunsuri:
| Ilinca a răspuns:

Daca te referi la examenul de bacalaureat, din punctul meu de vedere a fost usor. Nu au fost subiecte mai grele decat anii trecuti, ba chiar au fost mai usoare. Acuma depinde si pe cine intrebi. Evident ca daca ai trecut prin liceu ca rata prin apa (adica fara sa se prinda nimic de tine) ti-se pare foarte greu. La romana am avut un text dramatic (si nu o poezie asa cum eram obisnuiti) insa cerintele au fost foarte usoare. La matematica aceleasi subiecte ca in anii trecuti, poate doar cifrele schimbate pe ici pe colo.

| Mihaela a răspuns:

Hei. Daca te referi la cei care au fost anul trecut in clasa a 8-a, daca esti intr-a 8-a, in 2010 nu au fost examene, au fost teze unice. Faza cu examenele au intrat abia din anul 2011. Dar am auzit de la profesorii mei ca nu se da foarte greu, ce e nasol e ca materia este din 5-8. Sper ca la asta te refereai.
Bafta la examene si numai bine!

| wishmaster a răspuns:

A fost usor. trebuie' sa stii chestiile de baza si te descurci

Întrebări similare