| AnotherSimplePerson a întrebat:

Credeti ca poate fi de vina si profesorul ca un copil nu intelege matematica?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

O parte de vina poate apartine si profesorului, daca este foarte slab profesional si incurca explicatiile. Cea mai mare parte de vina apartine elevilor, cei care nu sunt atenti la explicatii, nu-si fac singuri temele si nu depun un minim efort intelectual. Ca in toate domeniile mai exista si persoane carora nu le place deloc matematica ori care sunt total afoni la aceasta materie, totusi - cu un efort mai mare - si acestia pot invata. Numai bine!

11 răspunsuri:
| Vizitiul a răspuns:

Copilul sa invete ceea ce-i preda profesorul, iar apoi sa participe la curs. Majoritatea copiilor sunt vinovati pentru ca nu-si invata teoria acasa si atunci nu au cum sa inteleaga nimic la clasa. Rarefiate sunt cazurile cand profesorii sunt superficiali in explicatie.

| schlau a răspuns:

E copilu ' prst ca nu invata. Dar acum si profesorul poate fi. un PIC de vina. Dar elevul trebuie sa invete

| Laue a răspuns:

La mine doar profesorul e de vina.

| Psihoyounger a răspuns:

Da, poate. Dar aceste cazuri sunt destul de rare. Eu merg pe ideea că nu există elev prost, dar există o sumedenie de elevi puturoşi, scuzaţi exprimarea. Copiii cu o capacitate mintală redusă au locurile speciale în centrele speciale pentru ei. Fiindcă noi vorbim despre şcolile normale, un elev nu înţelege dacă nu vrea. Să nu înţelegi matematica e mai nou o modă. Ba se poate înţelege atâta timp cât cel în cauză îşi doreşte acest lucru.

Psihoyounger

| Deea a răspuns:

Logiiic

| Andr3yCzz a răspuns:

Depinde! Profu daca nu explica bine sau copilu daca nu e atent!
Deci... da se poate!

| ForgottenNobody a răspuns:

Daca nu explica bine da...

| Sweety_3695 a răspuns:

Da! Cu siguranta. Daca nu explica calumea nu ai cum sa intelegi. Mi s-a intamplat si mie, iar acum sunt cam varza la mate pentru ca nu am inteles notiuni f importante.