| Losnams a întrebat:

Cum e viata la mate info? Merita incercat acest profil? E chiar asa de greu precum se aude la mate si info? Cei care ati fost cum e in comparatie cu stiinte ale naturii?

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Depinde ce vrei să faci și la ce ești bun

| unvecin a răspuns:

Matematică mai multă și mai complexă și ceva informatică. happy Dacă vrei să te faci programator sau profesor de matematică merită.

Dar poate că merită și pentru alte motive... mai puțin de o treime din colegii mei din liceu au ales până la urmă ceva strict legat de domeniul ăsta. Unii sunt medici acum. (Am terminat în 2006. )

Nu știu cum e la alte profiluri pentru că n-am fost pe-acolo, dar știu că am avut niște colegi disciplinați, bine educați, care se puteau concentra la ore și în cea mai mare parte nu făceau probleme profesorilor. Orele decurgeau superb indiferent de materie. Și am simțit că a fost un loc bun în care a meritat să „pierd" 4 ani.

Nu erau toți genii, dimpotrivă aveam și colegi care nu erau străluciți la învățătură, dar erau silitori, harnici, cuminți. Mi-e dor de fiecare dintre ei.

În concluzie, dacă ești om serios care vrea să învețe, da, din punctul meu de vedere - merită. Chestiile mai dificile privește-le ca exercițiu intelectual avansat, sau exersare a răbdării, știu eu... cumva pozitiv.

Că am întâlnit și oameni care merg la mate-info (sau la facultate de informatică) și zici că au avut impresia că o să învețe calculatoarele în locul lor... Mereu își plâng soarta.

Cred că cel mai corect e să te întrebi care e locul de muncă spre care aspiri și apoi să te întrebi serios: drumul meu spre acolo duce sau nu pe aici?

| vmalex21 a răspuns: