| deix001 a întrebat:

Doar mie "mi se pare" fizica din liceu grea și de neînțeles? Sunt la științe ale naturii si am ales profilul pentru biologie si chimie...

14 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Nu e, probabil ai profi slabi.

Daca te uiti la aceleasi chestii de fizica si chimie pe Youtube vei vedea ca sunt super interesante.

| deix001 explică (pentru RoCkKiD):

Cand am facut vectorii la fizica n-am inteles nimic de la profa, dar cand am facut la mate, după, am inteles super repede si mi-am dat seama ce simplu era...

| RoCkKiD a răspuns (pentru deix001):

Cum ziceam, probabil ai doar ghinionul sa ai profi slabi de fizica si chimie. Daca stii engleza iti pot recomanda niste resurse.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ți se pare grea și de neînțeles pentru că ai un profesor sau profesoară care nici ea nu înțelege ce predă, sau nu știe să predea, sau nu știe să îți predea ție. Sunt elevi pe care nu îi interesează ce învață. Elevi cărora nu le pasă ce învață.
Dta vrei să înțelegi. Dta când vrei să înțelegi, dta nu ești elev ci o comoară. Acel prof sau profă ar trebui să înțeleagă sau să afle sau să știe că are în clasă o elevă comoară și să facă totul ca acea elevă să înțeleagă. De acea elevă care înțelege depinde salvarea omenirii. Papagalii care tocesc în liceu nu valoreză doi bani, toți.
O să te contactez pe mesaj privat să te ajut să reiei fiecare lecție de fizică începând cu vectorii. O să fac rost de un manual de fizică de clasa a 9-a. Sau poate scanezi tu paginile și îmi trimiți pe email. Sau îmi cumperi un manual de fizică de a 9-a și îmi trimiți.

| deix001 explică (pentru sadrian46):

Cand ma puteti ajuta? Dati-mi mesaj privat, va rog. Chiar am nevoie.

| sadrian46 a răspuns (pentru deix001):

Curând vei avea mesaj privat.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Te rog să îim comunici după ce manual învățați, ce autor are, căci văd multe și este important să am și eu și dta acelaș manual în față, când te ajut să înțelegi.