| thelargevision a întrebat:

Funda!
Sunt student in ultimul an de facultate, dar am doua restante din anul 1.Sa presupunem ca de exemplu nu as lua o restanta, voi repeta intreg anul sau?
Eu am lucrat si la lucararea de licenta pe care am terminat-o.
Daca nu voi lua o restanta, lucrarea de licenta va fi valabila si la anul? O pot prezenta pe aceeasi sau trebuie facuta alta?

7 răspunsuri:
| RobertMoon a răspuns:

Nu este mare panică. Și eu sunt anul 3 și am o restanță din anul 1, am luat legătura cu profesorul respectiv și mi-a spus că trebuie să o susțin în momentul în care susțin și cei din anul 1 restanțele, plus că cei din anul 3 mai au o sesiune specială de restanțe suplimentară. Nu uita că la facultate toate examenele pe care le-ai luat reprezintă niște credite, tu deja ai depășit cu mult numărul de credite necesare pentru promovare așadar nu este cazul să repeți nimic, aici nu este ca la liceu că dacă pici la o materie și la corijență repeți anul. Să nu mai zic că există două sesiuni de susținere a licenței. Daca nu intri în prima, intri în a două care este pe la mijlocul lui august estimativ.

| Violleta2022 a răspuns:

Mai bine invatai pentru restante, fiindca nu poti sa dai licenta, daca nu-ti iei restantele si ai facut o facultate degeaba.
Lucrarea de licenta de anul asta, nu-i valabila si la anul.

| thelargevision explică (pentru Violleta2022):

Si daca nu iau o restanta repet intreg anul cu toate examenele la celelalte materii? Sau trebuie sa sustin doar acea restanta anul viitor?

| mudokins78 a răspuns (pentru thelargevision):

Ce vrei sa te faci? (daca nu te superi!)

| Violleta2022 a răspuns (pentru thelargevision):

Inca nu stiu ce ti se poate intampla, in schimb pot sa-ti spun ca-i rusinos si degradant pentru tine, sa pierzi o licenta si anul de absolvire, din cauza unei amarate de restante.
Chiar nu esti capabil sa inveti pentru restanta aia?

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns: