| Mara14 a întrebat:

Hei. Am o nota la sport iar după ce mi-a dat nota mi-am luat scutire pe tot anul. Scutire am de la 1 noiembrie. Femeia vrea sa îmi încheie media cu un 6 și mai îmi da o nota de la ea. Are voie? Am cifoscolioza de gradul 3. Nu mi se pare normal sa îmi treacă nota cu data pe decembrie sau ianuarie dacă eu am scutire din noiembrie.

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu are voie si nici nu este nevoie.
Conform ROFUIP, citez:
"ART. 194.(1) Elevii scutiţi de efort fizic au obligaţia de a fi prezenţi la orele de educaţie fizică şi sport.
  Acestor elevi nu li se acordă calificative/note şi nu li se încheie media la această disciplină în semestrul sau în anul în care sunt scutiţi medical.
  (2) Pentru elevii scutiţi medical, profesorul de educaţie fizică şi sport va consemna în catalog, la rubrica respectivă, "scutit medical în semestrul. " sau "scutit medical în anul şcolar. ", specificând totodată documentul medical, numărul şi data eliberării acestuia. Documentul medical va fi ataşat la dosarul personal al elevului, aflat la secretariatul unităţii de învăţământ.
  (3) Elevii scutiţi medical, semestrial sau anual, nu sunt obligaţi să vină în echipament sportiv la orele de educaţie fizică şi sport, dar trebuie să aibă încălţăminte adecvată pentru sălile de sport. Absenţele la aceste ore se consemnează în catalog.
  (4) Pentru integrarea în colectiv a elevilor scutiţi medical, în timpul orei de educaţie fizică şi sport, cadrul didactic le poate atribui sarcini organizatorice: arbitraj, cronometrare, măsurare, supraveghere, înregistrarea unor elemente tehnice, ţinerea scorului etc. În funcţie de resursele unităţilor de învăţământ, elevii scutiţi medical pot beneficia, în timpul orelor de sport, de un program special de gimnastică medicală, potrivit afecţiunilor diagnosticate."

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

NU are voie să-ţi dea altă notă şi NU este nevoie : NU trebuie să-ţi încheie media ( se va preciza că ai scutire medicală )!

Vezi alte detalii în R.O.F.U.I.P. aprobat prin Ordinul MEN nr. 5115/15.12.2014 de la linkul :
http://www.isjmm.ro/......rofuip.pdf


Toate cele bune!

| K0sti a răspuns:

Te hotarasti, ori vrei media inchisa, fara batai de cap ulterioare, ori ramai fara medie inchisa!

| Mara14 explică (pentru K0sti):

Nu e normal ca un om cu scutire medicala sa fie obligat sa își închidă media la sport. Ce îi e lene sa treacă scutit medical? Nu am de la medic de familie scutire ci de la medicina sportiva. Atât îi trebuie sa îmi închidă media ca zboară la sportiv nu la liceu de informatica. Am discutat și cu mama, care a spus ca dacă îmi închide media merge pana la inspectorat. Știi pe ce mi se da a doua nota? Gimnastica, adică proba care mă poate paraliza. Nu are voie sa îmi încheie media cu nota pe decembrie când eu sunt scutita de la 1 noiembrie iar prima nota e la final de octombrie. Sport, o materie neimportanta pentru un liceu de informatica. Mai are și 60 de ani, o caută moartea și ea vrea sport. Poate îi trebuie vreo vizita pe la inspectorat sa îi iasă figurile de sportiv din cap.