| Marius19980 a întrebat:

Hei, are cineva idee daca baremul profesorilor corectori de la bac este mai "detaliat" decat cel pe care il primesc elevii? Altfel nu inteleg cum apar notele de 9.95 de exemplu.

10 răspunsuri:
| J0B0MAT a răspuns:

Nu cred că diferă. Notele apar prin medie, sunt vreo 3 profesori care corectează.

| Hyperion7 a răspuns:

Baremul e același și pentru profesori și pentru elevi.
Când notează, au un borderou si acorda punctele aferente unui exercițiu in funcție cat de corect e.
Unele exerciții au ori punctajul total, ori nimic, in timp ce altele au punctaje parțiale.
Cam așa arată un borderou
https://comunitateadidactica.blogspot.com/......nului.html

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

O mare prostie! Nu îi dai 10 dacă nu e perfecta? Nu am înțeles nici pana astăzi care e rostul așezării în pagina și al caligrafiei! Reguli de clasa a-II-a!

| Hyperion7 a răspuns (pentru anonim_4396):

Reguli de clasa a ii-a de care multi nu țin deloc cont, pentru că fie au un scris ilizibil, ori scriu dezordonat in pagina.

| OmFiință1234 a răspuns:

Poate ai greșit la ceva să zicem un exercițiu, dar doar un pic, așa că ți-a trecut jumătatea din valoarea exercițiului

Nu știu sigur dacă am spus bine, e doar așa cred, nu te lua neapărat după mine!

| alinalin124 a răspuns:

Notele de 9.95 apar astfel: doi profesori corectează lucrarea ta de bacalaureat… Unul dintre ei îți dă nota 10, iar cel din urmă îți dă 9.90. La final, se face media lor și uite așa iasă 9.95.
Sper ca ti a fost de folos răspunsul meu.

| DeMicUnCălător a răspuns (pentru alinalin124):

Să înțeleg că lucrările de bacalaureat nu sunt corectate. Ci intrerpretate?

| Hyperion7 a răspuns (pentru DeMicUnCălător):

Interpretate,daca se poate spune așa, sunt doar cele la limba română, iar în funcție de cât de mulțumit proful de ce ai scris, primești nota.