| xNuiiDeTiinex a întrebat:

Heiii TPU, am si eu cateva intrebari:
1.Voi credeti in vise?
2. Oare inseamna vreo ceva cand visezi anumite chestii?
3.Visurile au legatura cu realitatea?
4.Ce inseamna cand visez ca ma impac si ma sarut cu fostul prieten?
Va rog, fara raspunsuri rautacioase :* apropo, scuzati categoria

Răspuns Câştigător
| MihaiN a răspuns:

Am citit raspunsurile de aici si toate sunt slabute (sunt student la psihologie si cam toate raspunsurile contin si cate un sambure de adevar, dar si absurditati).Visele pot avea mai multe semnificatii (dar nu cum sunt aberatiile alea cu interpretarile viselor sau alte nonsensuri). Visele ne arata uneori dorinte pe care le avem, dar de care nu ne dam seama (de ex. daca iti doresti sa joci fotbal la o echipa poti visa asta), alteori unele temeri pe care le avem (poti visa ca te musca un caine). Uneori, sunt oameni sau lucruri la care ne-am gandit foarte mult in ultima perioada, alteori sunt lucruri care ne-au ramas intiparite in minte (o imagine, un om pe care l-am vazut pe strada etc.). Unele lucruri din vise sunt si haotice, dar asta nu inseamna ca mereu visele sunt haotice.Ele ne pot spune cate ceva, dar trebuie sa ne punem intrebarea "ce pot insemna ele pentru noi?" De multe ori nu inseamna mai nimic, insa uneori pot avea o semnificatie. Faptul ca visezi ca te impaci cu fostul prieten poate fi o dorinta a ta, mai mult sau mai putin constienta.

| zahy a răspuns (pentru MihaiN):