| LookingForU a întrebat:

Hey tuturor! Care stiti ceva despre transferuri de la un liceul la altul. Eu vreau sa ma transfer de la un liceu tehnic de pe profil de constructii la un liceu national la bilingv la romana- engleza si trebuie sa dau un examen. Eu tocmai am terminat clasa a 10-a si vreau ca in a 11-a sa ma transfer acolo. Deci intrebarea mea este: Pot sa mai dau examenul acela la engleza si acum la sfarsit de an si sa ma transfer sau cum? Ca nu tare inteleg. Multumesc anticipat. Dau funda la cel mai bun raspuns :*

Răspuns Câştigător
| Densis a răspuns:

Buna draga mea! Si eu m-am transferat cand terminasem clasa a 9a la un profil cu specialitate filologie-engleza. Mai intai trebuie sa-ti fie aprobat transferul. Sa ti se dea drumul de la liceul tau si sa primesti acceptul de la celalat liceu dar daca in clasa in care vrei sa te transferi sunt peste 30 de elevi, trebuie sa ai aprobarea inspectoratului pentru a-ati aproba un loc. Media ta trebuie sa fie mai mare ca a iltimuluia din clasa. Dupa toate aceste dai examenul cu cateva saptamani inainte de a incepe noul an scolar. Mult succes! Te pup si sper sa reusesti.

| LookingForU explică (pentru Densis):

Multumesc mult pentru raspuns! :*

2 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Te informezi la secretariatul scolii primitoare( liceul bilingv).

Art.73 din ROFUIP:
(3) Desfăşurarea examenelor de diferenţă, în urma transferării de la o unitate de învăţământ la alta, are loc, de regulă, în vacanţele şcolare.
Art.75:
(4) Pentru elevii care susţin examene de diferenţe, examinarea se face din toată materia studiată în anul şcolar sau dintr-o parte a acesteia, în funcţie de situaţie.
(5) Disciplinele la care se dau examene de diferenţă sunt cele prevăzute în trunchiul comun al specializării clasei şi care nu au fost studiate de candidat. Se dă examen, separat, pentru fiecare an de studiu.
(6) Nu se susţin examene de diferenţă pentru disciplinele din curriculumul la decizia şcolii.