| valentin1995 a întrebat:

Ma pot muta in clasa aX-a daca in clasa aceia sunt 31 de elevi

16 răspunsuri:
| mistikk a răspuns:

Da. O clasa poate avea pana la 32 de eleviwinking

| boogdan91 a răspuns:

Nu cred, deja sunt prea multi.

| cryna a răspuns:

Cred ca da big grin in clasa la mine tot a 10 suntem 35winking

| MiK3L a răspuns:

Deci Nu depinde de director... el te primeste daca ai medie mai mare ca a ultimului din clasa, 2 : trebui sa faci o cerere la inspectorat sasuplimenteze locurile la clasa unde vrei tu sa te duci, si apoi daca iti mai da un loc, te poti muta. In aceeasi situatie am fost si eu, si mi-0e nu mi-a aprobat cererea de la inspectorat, desi directorii m-au primit. straight face, e foarte greu sa-i convingi pe inspectori. straight face Iti urez mult succes, dar sezonul de transfer s-a terminat de pe 17, si ultima zii de depunearea cerereilor la inspectorat a fost pe 23. straight faceDeci poti incerca in sem 2 sau la anul'. :happy

| FreeLife a răspuns:

Depinde de scoala de directori profil etc. dar daca ai medii mari 99% sigur!
Have fun!

| AnnaSpiritualRavishment a răspuns:

Depinde daca profesorii mai accepta un elev. unii accepta altii vor spune ca au deja prea multi pe cap si nu pot sa faca fata

| AdinaELA a răspuns:

Buna! Depinde de liceul in care inveti.Fa o cerere pentru director si vezi daca va fi aprobata.Bafta!

| Pisoiul a răspuns:

Da nu stiu care este maximul de elevi dar poti.

| justme9 a răspuns:

Depinde de locurile disponibile in clasa.Te sfatuiesc sa vorbesti cu dirigintele clasei in care vrei sa te transferi in functie de raspunsul dirigintelui faci cererea de transfer, in felul asta te scutesti de stres.

| Maskeried a răspuns:

Probabil da, probabil nu.Depinde de scoala. Daca scoala are max de elevi intr-o clasa 35/36 atunci da.Insa daca limita este un numar mai mic de 31 atunci NU.

| Pufos8 a răspuns:

In clasa aIV-a eram 36 in clasa deci cred ca da.Depinde de liceu si de directorul acelui liceu.